آزمون دانشنامه فوق تخصصی برای اولین بار الکترونیک برگزار می گردد

به گزارش جعبه مهر، دکتر اسماعیل ایدنی در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این خبر اضافه نمود: جلسات طراحی سئوال سی و دومین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی از روز پنجشنبه 8 شهریور ب حضور 200 عضو هیات علمی شروع گردیده است.

آزمون دانشنامه فوق تخصصی برای اولین بار الکترونیک برگزار می گردد

وی اضافه نمود: آزمون دانشنامه فوق تخصصی برای 371 نفر در روز پنجشنبه 15 شهریور برای اولین بار به صورت تمام الکترونیک برگزار می گردد که این امر هم کیفیت آزمون را ارتقاء می دهد و هم صرفه جویی زیادی با حذف کاغذ صورت می گیرد.

قائم مقام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی یادآور شد: با توجه به الکترونیک برگزار شدن آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی، نتایج بخش کتبی بلافاصله آماده می گردد و پس از رسیدگی به اعتراضات، آزمون شفاهی به صورت ترکیبی از روز شنبه 17 شهریور شروع می گردد.

وی اضافه نمود: آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی در 25 رشته برگزار می گردد و از تعداد 371 نفر شرکت کننده 60 درصد مرد و 40 درصد زن هستند.

ایدنی همچنین درباره شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی یادآور شد: در شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی تعداد 3 هزار و 902 نفر شرکت نموده اند که 55 درصد زن و 45 درصد مرد هستند. 493 نفر استاد طراحی سئوال در 28 رشته تخصصی این دوره از آزمون را برعهده دارند.

وی افزود: شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی به صورت کاغذی 15 شهریورماه برگزار می گردد.

قائم مقام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی گفت: در حال حاضر ظرفیت آزمون های الکترونیک و جایگاه هایی که امکان برگزاری آزمون را به صورت الکترونیک فراهم می نماید 2 هزار عدد است که اگر دانشگاه ها به این سمت بروند که زیر ساخت الکترونیک را گسترش دهند می توان آزمون دانشنامه پزشکی را نیز الکترونیک برگزار کرد.

شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و دومین آزمون دانشنامه فوق تخصصی به صورت همزمان 15 شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 223

به "آزمون دانشنامه فوق تخصصی برای اولین بار الکترونیک برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون دانشنامه فوق تخصصی برای اولین بار الکترونیک برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید