آمادگی کامل 31 استان کشور برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی

به گزارش جعبه مهر، معاون گردشگری و رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: به خدمت دریافت تمام ظرفیت های گردشگری منطبق بر هماهنگی و تعامل فرابخشی و نیز برنامه های اجرایی در دست اقدام ویژه ایام نوروز 98 ، نشان از آمادگی کامل 31 استان کشور در میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی دارد.

آمادگی کامل 31 استان کشور برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ولی تیموری در ارتباط مستقیم به وسیله ویدئو کنفرانس با دبیران ستادهای اجرایی خدمات سفر گفت: پاسخگویی سریع و شایسته به احتیاج گردشگران در زمینه های مختلف در راس امور اجرایی استان ها واقع شده است که یکی از اصلی ترین این موارد تسریع در پاسخگویی به گزارش های مردمی (شکایات) و نیز آنالیز پیشنهادات در استفاده از خدمات این حوزه به شمار می آید.

او با اشاره به اینکه تمامی ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های کشور موظف به اطلاع رسانی سامانه های ارتباط مردمی ستاد در محیط های تحت مدیریت و بخش های تابعه خود هستند؛ اضافه کرد: تلفن گویا و سامانه 09629 و نیز اپلیکیشن نظارت بر خدمات سفر با امکان دریافت پیشنهادات و گزارش های هموطنان از خدمات سفر از جمله ابزارهای ارتباط مردمی به شمار می آیند که تسریع در پاسخگویی موارد ثبت شده در اولویت برنامه های ستادهای اجرایی خدمات سفر هر استان قرار می گیرد.

تیموری همچنین اطلاع رسانی اخبار، رویدادها و برنامه های نوروزی هر استان در درگاه اینترنتی www. stsi.ichto.ir را نیز در دستور کار مدیران کل ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان دبیران ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها قرار داد تا بر مبنای آن گردشگران نوروزی بتوانند با آگاهی و کسب اطلاعات لازم سفری مطلوب را تجربه نمایند.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این ارتباط همزمان تاکید نمود: از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه تشکل های گردشگری در قالب کمیته های تخصصی ستادهای اجرایی استان بیش از پیش استفاده گردد تا از این طریق هم رضایتمندی هموطنان در سطحی وسیع مهیا گردد و هم تشکل ها نقش پویاتری در این عرصه ایفا نمایند.

تیموری همچنین با اشاره به اینکه زمان شروع به کار نوروزگاه ها از تاریخ 28 اسفند ماه اعلام شده است؛ یادآور شد: با برپایی نوروزگاه ها در محل های پرتردد و عمومی استان های کشور ؛ تجمیع امکانات فرابخشی اعضای ستاد در راستای برپایی برنامه های فرهنگی و هنری جهت غنی سازی اوقات فراغت گردشگران صورت خواهد پذیرفت.

معاون گردشگری در انتها ضمن قدردانی از برنامه ها و تمهیدات بعمل آمده در ستادهای اجرایی خدمات سفر استان های کشور، میزان آمادگی در میزبانی شایسته از گردشران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1237

به "آمادگی کامل 31 استان کشور برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل 31 استان کشور برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید