آیا ریزش اصلی بورس در تیرماه 99 هست ؟

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: نقد الهام سلمانی (تحلیلگربورس) به یادداشت همتی: ریزش اصلی بورس تیرماه است. دولت بالاخره راز جهش فواره وار بورس در ماه های اخیر را فاش کرد ، زمینه سازی برای طولانی شدن صف های تقاضا، راه حل دولت جهت جبران کسری بودجه 200 هزار میلیارد تومانی سال 99 بوده !ولی فواره بورس از تیرماه سرپایین میشود

آیا ریزش اصلی بورس در تیرماه 99 هست ؟

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت طلا؛ تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس : ریزش تا 870 هزار واحدی حتمی هست و در صورت ادامه دار بودن فرایند نزول شاخص تا کف 800 هزار واحدی هم خواهد ریخت...!

بیشترین تاثیر منفی بورس امروز : پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، مخابرات ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی پارس بودند

تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس

با این حال رشد نقدینگی خیلی زیاد است و لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی که در اواخر مجلس دهم مورد بحث نهاده شد، باید مجددا آنالیز گردد

  • علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با نود اقتصادی: در حال حاضر، حجم نقدینگی کشور به بیش از 2500 هزار میلیارد تومان رسیده و رشد آن نیز زیاد است.

  • یکی از برنامه های مجلس یازدهم در تعامل با دولت، باید کوشش در جهت راهنمایی نقدینگی به سمت فراوری و اشتغال باشد. نظام بودجه ریزی کشور ایرادات اساسی دارد که باید رفع گردد.

  • قوانین اقتصادی و اقتصادیاتی کشور فراوان است که سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارها را سردرگم نموده است. تدوین یک قانون جامع اقتصادی برای کشور جزو ضرورت هاست.

  • لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی که در اواخر مجلس دهم مورد بحث نهاده شد، احتیاج به دقت نظر بیشتری دارد و امیدوارم در مجلس یازدهم با حساسیت بیشتری این موضوع را آنالیز کنیم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6293

به "آیا ریزش اصلی بورس در تیرماه 99 هست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ریزش اصلی بورس در تیرماه 99 هست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید