اردوی تیم ملی روئینگ در مریوان شروع شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، دومین دوره اردوی روئینگ تیم ملی قایقرانی جوانان کشور از روز در شهرستان مریوان شروع شده است و تا 26 آذرماه ادامه خواهد داشت .

اردوی تیم ملی روئینگ در مریوان شروع شد

قایقرانان دعوت شده در این مرحله از اردو زیر نظر کادر فنی فدراسیون خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2016 و کاپ روئینگ آسیا آماده می نمایند.

در دومین دوره اردوی روئینگ تیم ملی قایقرانی جوانان کشور کژوان سلیمی از استان کردستان شهرستان مریوان، بهنام دنیا پور از آذربایجان غربی، محمد حسین حقی و علی شاه محمد نیا و علی نیکو خصال از تهران، بهمن نصیری از زنجان، پیغام مطاعی از کرمانشاه و امیر حسین محمود پور، حسین معزز، محمد حسین دنیای از گیلان و حمید چوبداری، محمد جواد جعفری، امیر محمد یونسی از همدان حضور دارند.

طاهر کبوتری مربی و سرپرست از مهاباد و ساروس آزادی از مریوان تحت عنوان یاری مربی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی ملی پوشان این اردو را به عهده دارند.

مرحله اول اردوی تیم ملی در آبان ماه سال جاری نیز در دریاچه زریوار مریوان برگزار گردید که با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب، کادر فنی فدراسیون قایقرانی دومین مرحله آن را در این شهرستان بر پا کرد.

دریاچه زریوار شهر مریوان دارای ظرفیت های زیادی است که تا به امروز از این ظرفیت ها در بخش های ورزشی، زیست محیطی و گردشگری به خوبی بهره برداری نشده است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4930

به "اردوی تیم ملی روئینگ در مریوان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی روئینگ در مریوان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید