انجام نخستین پرواز مسافری فرودگاه پیغام همزمان با تاسوعا

به گزارش جعبه مهر، مدیرعامل منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد، نخستین پرواز مسافری این فرودگاه، فردا همزمان با روز تاسوعا توسط شرکت هواپیمایی زاگرس، به مقصد مشهد شروع می گردد.

انجام نخستین پرواز مسافری فرودگاه پیغام همزمان با تاسوعا

نادر ثناگو مطلق در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پروازهای مسافری در استان البرز سر شروع فصلی نو در حوزه حمل و نقل خواهد بود، در این زمینه بیش از 10 جلسه برگزار نموده ایم و موضوعاتی از جمله حضور ایرلاین ها، نوع و نحوه حضور نهادهای همکار استانی درباره خدمات شهری مانند تاکسیرانی، اتوبوس رانی، تبلیغات و ...مورد آنالیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با چهار ایرلاین داخلی دیگر در حال مذاکره هستیم تا برای انجام پروازهای مسافری به وسیله این فرودگاه خودشان را آماده نمایند، اضافه نمود: کوشش ما برای انجام پروازها در نزدیکترین فرصت زمانی ممکن بود که بر همین اساس نخستین پرواز فرودگاه بین المللی پیغام را شرکت هواپیمایی زاگرس از روز دوشنبه 18شهریور همزمان با تاسوعا حسینی شروع می نماید به گونه ای که فردا (دوشنبه 18 شهریور ماه) ساعت 11 و 30 دقیقه صبح نخستین پرواز این ایرلاین داخلی با ظرفیت حدود 200 مسافر از مبدا مشهد مقدس فرود خواهد آمد و ساعت 14 همین روز نیز این فرودگاه را به سمت مشهد ترک خواهد نمود.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیغام ادامه داد: پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس دو بار در هفته در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و ساعات پروازهای مسافری نیز بر طبق روال اعلام شده خواهد بود. به عبارت دیگر در این روزها پرواز ورودی از مشهد مقدس ساعت 11 و 30 دقیقه صبح در فرودگاه پیغام فرود خواهد آمد و ساعت 14 همان روز استان البرز و این فرودگاه را به مقصد مشهد ترک خواهد نمود.

ثناگو فرصت ایجاد شده در استان البرز در زمینه پروازهای مسافری را یک مزیت در حوزه حمل و نقلی دانست و گفت : ترمینال پیغام یک جهت ورودی و خروجی برای البرز خواهد بود که لازم است نهادهای مرتبط نسبت به ایجاد فضای در شان این استان اقدامات جدی انجام دهند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2886

به "انجام نخستین پرواز مسافری فرودگاه پیغام همزمان با تاسوعا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام نخستین پرواز مسافری فرودگاه پیغام همزمان با تاسوعا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید