اولین اقدام دموکرات ها پس از آشوب های سراسری در آمریکا

به گزارش جعبه مهر، ایرنا نوشت: دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای به منظور مقابله با خشونت پلیس این کشور و بی عدالتی نژادی ارائه کردند.

اولین اقدام دموکرات ها پس از آشوب های سراسری در آمریکا

به گزارش دوشنبه شب رویترز، این لایحه 134 صفحه ای که به رهبری گروهی از نمایندگان سیاهپوست ارائه شده ، چندین اقدام را برای جلوگیری از خشونت پلیس و بی عدالتی نژادی معرفی نموده است.

حق قربانیان بدرفتاری پلیس برای درخواست غرامت، استفاده از دوربین روی لباس پلیس، محدود کردن خشونت مرگبار و تسهیل تحقیقات مستقل درباره بدرفتاری پلیس از جمله طرح هایی است که این نمایندگان ارائه نموده اند.

کارن باس از اعضای مجلس نمایندگان در یک کنفرانس خبری گفت: حرفه ای که در آن اختیار کشتن دارد باید افسران بسیار آموزش دیده ای داشته باشد که در مقابل مردم جوابگو باشند.

نمایندگان در لایحه خود خواهان قطع بودجه پلیس نشده اند. گروهی از فعالان و معترضان چنین درخواستی مطرح نموده بودند.

دموکرات ها امیدوارند که اواخر ماه جاری میلادی در صحن مجلس نمایندگان درباره این طرح رای گیری گردد. اما هنوز معلوم نیست که در صورت تصویب احتمالی این طرح سنا نیز آن را به رای خواهد گذاشت یا خیر.

قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس این کشور به اعتراضات گتسرده جهانی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس دامن زده است.

310311

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6387

به "اولین اقدام دموکرات ها پس از آشوب های سراسری در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اقدام دموکرات ها پس از آشوب های سراسری در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید