بیشتر باشگاه ها از تصمیمات نشست هم اندیشی والیبال رضایت دارند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا تندروان با تقدیر از شیوه مدیریت نشست هم اندیشی از سوی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار گشت. به رغم نظرات مختلفی که در این نشست مطرح شد و با توجه به اینکه برخی فقط به تیم خود فکر می کردند، داورزنی به خوبی جلسه را مدیریت کرد و در نهایت، نشست را به جایی رساند که اجماعی شکل بگیرد و بیش از 70 درصد نفرات حاضر، از تصمیمات گرفته شده رضایت داشتند. من برگزاری این جلسه را به فال نیک می گیرم و معتقدم در مجموع، نشست پرباری بود.

بیشتر باشگاه ها از تصمیمات نشست هم اندیشی والیبال رضایت دارند

سرمربی تیم فولاد سیرجان در ارزیابی ادامه لیگ برتر مردان با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، گفت: در نشست هم اندیشی، تصمیم بر آن شد تا مسابقات دور رفت به صورت متمرکز در تهران و دور برگشت به شیوه VNL (لیگ ملت ها) برگزار شود. امیدوارم که بتوانیم تا آخر لیگ با همین فرایند ادامه دهیم، اما کرونا غیر قابل پیش بینی است و شاید بعد از گذشت یک تا دو هفته از برگزاری مسابقات، اتفاقی رخ دهد که مجبور شویم رقابت ها را متوقف کنیم. البته امیدوارم این اتفاق نیافتد اما پیش بینی آینده در شرایط فعلی، کار بسیار سختی است. این روش، بهترین روشی بود که همه تقریباً به یک اندازه از آن متضرر شده یا سود می برند.

وی در ارزیابی از شهرهایی که می توانند گزینه مناسبی برای میزبانی دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر باشند، شرح داد: هر شهری که توانایی اسکان و اجرای پروتکل های بهداشتی را داشته باشد، گزینه مناسبی برای میزبانی است.

تندروان در ادامه افزود: یک نکته را هم فراموش کردم در جلسه بگویم و اینکه برای مدل انتخاب تیم میزبان در دور برگشت، دقت بسیاری صورت گیرد. به عنوان مثال، ما در دور رفت، 2 سفر با هزینه هنگفت به ارومیه داشتیم. در حال حاضر، به نظرم بهتر است که در دور برگشت، این دو بازی با تیم های ارومیه ای را یا در شهر سیرجان و یا در شهر دیگری انجام دهیم. امیدوارم دور برگشت به گونه ای برگزار شود تا تیم هایی که دور رفت در یک شهر بازی کرده اند، دوباره با همان تیم در آن شهر بازی نکنند. برنامه ریزی برای انجام این کار شاید تا حدودی زمان بر باشد، اما حتماً مسئولان کمیته برگزاری رویدادها می توانند به خوبی آن را مدیریت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که لیگ امسال به خوبی پایان یابد و گفت: به هر حال، لیگ سال 99 تجربه ای خاص است و کرونا، چالشی است که همه دنیا با آن درگیر هستند که ایران هم از این قاعده مستثنا نیست. پس باید خلاقیت بیشتری به خرج دهیم، وقت بیش تری بگذاریم و دقت خود را بالا ببریم. قطعاً واکسن این ویروس تولید خواهد شد و امیدوارم عملکردمان در دوران کرونا طوری باشد که والیبال ضرر نکرده باشد.

به گزارش خبرنگاران، نشست هم اندیشی به منظور بررسی نحوه ادامه لیگ برتر مردان سال 99 روز گذشته (دوشنبه) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و با حضور سایر مسئولین فدراسیون والیبال، مدیران عامل و سرمربیان باشگاه های لیگ برتری، در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار شد.

در پایان این نشست، با موافقت اکثریت شرکت کنندگان تصمیم گیری شد که ادامه لیگ برتر والیبال مردان سال 99 به شکل زیر انجام شود:

ادامه دور رفت مرحله مقدماتی به صورت متمرکز به میزبانی تهران در سه هفته برگزار می شود که البته بین هر هفته مسابقات، 15 روز استراحت در نظر گرفته خواهد شد. ادامه مسابقات دور رفت در سه سالن به صورت همزمان انجام می شود.

دور برگشت مرحله مقدماتی نیز به صورت متمرکز و همانند لیگ ملت ها در پنج هفته برگزار خواهد شد.

در پایان دور مقدماتی هشت تیم به مرحله نهایی صعود می کنند. در این مرحله تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم به رقابت می پردازند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7933

به "بیشتر باشگاه ها از تصمیمات نشست هم اندیشی والیبال رضایت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر باشگاه ها از تصمیمات نشست هم اندیشی والیبال رضایت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید