ایران از تیم اول میزبان باخت

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: تیم ملی ب بسکتبال ایران در ششمین بازی خود در جام ویلیام جونز از تیم چین تایپه اول مغلوب گردید.

ایران از تیم اول میزبان باخت

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ب بسکتبال ایران که برای شرکت در سی وششمین دوره مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز راهی چین تایپه شده است، در ششمین بازی خود در این رقابت ها امروز (پنجشنبه) به مصاف تیم اول چین تایپه رفت و با نتیجه 84 بر 76 مغلوب این تیم شد.

شاگردان محمد کسایی پور بازی را بهتر از تیم میزبان شروع کردند و کوارتر اول را 24 بر 17 به سود خود انتها دادند اما در کوارتر دوم، چین تایپه اول تیم برتر میدان بود و 27 بر 11 برنده این کوارتر شد.

بعد از شکست در کوارتر دوم، کوارتر سوم با نتیجه 22 بر 20 به سود ایران تمام شد تا نتیجه نزدیک تر و بازی حساس تر شود. تیم ایران که تا قبل از این بازی در جایگاه ما قبل آخر جام هشت تیمی ویلیام جونز قرار داشت برای رسیدن به جایگاهی بهتر و در خور نام قهرمان دوره قبل بر تلاش خود اضافه کرد. با این حال تلاش های بازیکنان ایران در کوارتر چهارم نتیجه نداد و این کوارتر با فزونی 20 بر 19 تیم میزبان و کل بازی با حساب 84 بر 76 به سود تیم اول چین تایپه به انتها رسید.

تیم ایران که تاکنون چهار شکست و دو پیروزی در کارنامه دارد در آخرین بازی خود از ساعت 11:30 فردا (جمعه) به مصاف اردن، تیم دوم جدول می رود.

پیش از این بازی، تیم مصر با نتیجه 69 بر 55 ژاپن را شکست داد، تیم منتخب آمریکا با حساب 86 بر 56 تیم چین تایپه یک را از پیش رو برداشت و تیم اولسان کره جنوبی با نتیجه 59 بر 52 تیم ملی اردن را مغلوب کرد.

تیم ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی برای شرکت در سی وپنجمین دوره مسابقات جام ویلیام جونز به چین تایپه رفته است. این مسابقات در سال 1977 برای گرامیداشت رناتو ویلیام جونز یکی از پایه گذاران بسکتبال و فدراسیون جهانی بسکتبال با قهرمانی نماینده آمریکا شروع شد. این رقابت ها تقریباً به صورت مرتب تاکنون برگزار شده و تنها در سال 2003 به خاطر شیوع بیماری سارس در شرق آسیا انجام نشد.

تیم آمریکا با 15 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز، بهترین تیم تاریخ جام بوده است و ایران با چهار قهرمانی و یک نایب قهرمانی، دومین تیم پیروز این تورنمنت بوده است. تیم ایران در پنج دوره گذشته جام ویلیلم جونز به چهار مدال طلا و یک نقره رسیده است. مدال نقره ایران در سال 2012 توسط تیم مهرام به دست آمده است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3926

به "ایران از تیم اول میزبان باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران از تیم اول میزبان باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید