این ویدیو سرعت تکنولوژی شارژ 100 واتی شیائومی را نمایش می دهد

به گزارش جعبه مهر، در سال 2018 شرکت های هواوی و اوپو در زمینه تکنولوژی شارژ سریع پیشرفت های قابل توجهی داشتند و به عنوان مثال می توانیم به پشتیبانی میت 20 پرو از شارژ 40 واتی و پشتیبانی نسخه لامبورگینی اوپو Find X از شارژ 50 واتی اشاره کنیم. حالا به نظر می رسد شیائومی پیروز به توسعه تکنولوژی شارژ 100 واتی شده که با چنین سرعتی، دیگر رقبا حرفی برای گفتن ندارند.

این ویدیو سرعت تکنولوژی شارژ 100 واتی شیائومی را نمایش می دهد

مدیرعامل شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo ویدیویی را منتشر نموده که در آن می توانیم تفاوت سرعت شارژ یک گجت شیائومی بی نام مبتنی بر باتری 4000 میلی آمپری در مقایسه با یک گوشی دیگر که ظاهرا اوپو R17 پرو است، مشاهده کنیم. باید خاطرنشان کنیم که این گوشی مجهز به باتری 3700 میلی آمپری است و از شارژ سریع 50 واتی پشتیبانی می نماید.در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

در این ویدیو، گجت شیائومی فقط طی 17 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد و در این زمان، شارژ گوشی اوپو فقط به 65 درصد می رسد. با توجه به اینکه اوپو در حال حاضر از سریع ترین تکنولوژی شارژ گوشی بهره می برد، چنین نتیجه ای واقعا شگفت انگیز است. این اولین باری نیست که شرکت شیائومی در زمینه افزایش سرعت شارژ گوشی های خود وارد عمل می گردد و در این زمینه می توانیم به گوشی Mi 9 اشاره کنیم که از شارژ سیمی 27 واتی و شارژ بی سیم 20 واتی پشتیبانی می نماید. اما چه زمانی این تکنولوژی شارژ 100 واتی روانه گوشی های شیائومی می گردد؟

این شرکت هنوز در رابطه با این تکنولوژی موسوم به سوپر شارژ توربو اطلاعات بیشتری منتشر ننموده ولی یکی دیگر از مقام های ارشد شیائومی به صورت غیرمستقیم اعلام نموده که این تکنولوژی روانه گوشی های سری ردمی می گردد. به همین خاطر به نظر می رسد در آینده نزدیک می توانیم انتظار ارائه این تکنولوژی هیجان انگیز را برای گوشی های میان رده داشته باشیم.

منبع: Android Authority

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1389

به "این ویدیو سرعت تکنولوژی شارژ 100 واتی شیائومی را نمایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ویدیو سرعت تکنولوژی شارژ 100 واتی شیائومی را نمایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید