آنالیز فنی آئودی TT کروک

به گزارش جعبه مهر، در ایامی که ب ام و Z4 رودستر (روباز) و پورشه باکستر به عنوان دو غول آلمانی دنیای اسپرت های کروک به تن هایی جولان می دادند، آئودی با تی تی کانورتیبل آمد و ناگهان قوانین بازی را بر هم زد.

آنالیز فنی آئودی TT کروک

به گزارش خبرنگار ، در ایامی که ب ام و Z4 رودستر (روباز) و پورشه باکستر به عنوان دو غول آلمانی دنیای اسپرت های کروک به تن هایی جولان می دادند، آئودی با تی تی کانورتیبل (با سقف جمع شونده) آمد و ناگهان قوانین بازی را بر هم زد.

نکته جالب درباره این آلمانی اینجاست که آئودی این نسخه را یک ماه پیش از نمونه کوپه راهی بازار نموده بود؛ این یعنی عمیقا روی قابلیت های آن حساب باز می کرد. مانند هر کانورتیبل دیگری، این تی تی نیز نسبت به نمونه مسقف خود شتاب و سرعت نهایی پایین تری داشت.

به دلیل رعایت مسائل ایمنی وزن آن ها نیز کمی بیشتر در نظر گرفته می گردد. آئودی تی تی کانورتیبل از نظر فنی هیچ تفاوتی با برادر کوپه خود ندارد؛ یعنی همچنان پرطرفدارترین نمونه آن نسخه 2 لیتری TFSI است. اگر بخواهیم از این خودرو یک ایراد بگیریم، می توانیم دست روی جنس سقف آن بگذاریم که اغلب بعد از مدتی رنگ و روی خود را از دست می دهد.

انتهای پیغام /

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2451

به "آنالیز فنی آئودی TT کروک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی آئودی TT کروک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید