برنامه های جدید گوگل برای گوشی های هوشمند چیست؟

به گزارش جعبه مهر، تاکنون اخبار فاش شده و غیررسمی بسیاری در خصوص میان رده های بعدی گوگل منتشر شده است. پیش تر در تیزر منتشرشده ای از سوی گوگل گفته شده بود که پیکسل 3a و 3a ایکس ال 17 اردیبهشت ماه معرفی می شوند. فروشگاه خرده فروشی آنلاین هندی Flipkart نیز صفحه ای اختصاصی برای گوشی های هوشمند جدید گوگل پیکسل 3a ایجاد نموده و در آن به تاریخ 18 اردیبهشت برابر با 8 ماه می برای عرضه میان رده های گوگل اشاره نموده است.

برنامه های جدید گوگل برای گوشی های هوشمند چیست؟

وب سایت خرده فروشی هندی ضمن انتشار تصویری از شعار معروف help is on the way به معنی کمکی در راه است به تاریخ 8 ماه می برابر با 18 اردیبهشت ماه اشاره دارد. ولی به صورت مستقیم اشاره ای به تاریخ عرضه دستگاه های جدید ندارد ولی احتمالا تاریخ درج شده روی پوستر زمان عرضه گوشی های هوشمند جدید خواهد بود.

حدود یک هفته به تاریخ معرفی گوشی های هوشمند جدید گوگل باقی مانده است. ولی با توجه به پوستر جدید گمان آن می رود که تاریخ 8 می مربوط به تاریخ عرضه گوگل پیکسل 3a باشد. باتوجه به اینکه در حال حاضر گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 ازطریق FlipKart در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد، منطقی است که فروش پیکسل 3a و پیکسل 3a XL نیز از همین طریق اجرایی گردد.

تاکنون رندرهای مختلفی از دستگاه های جدید گوگل به اشتراک گذاشته شده است. انتظار می رود که ظاهر گوشی های هوشمند جدید، شباهت بسیاری با پرچمداران کنونی گوگل داشته باشد.

از نظر مشخصات، اطلاعات زیادی در دسترس نیست. اما به نظر می رسد که گوشی های هوشمند جدید با تراشه اسنپدراگون 670 یا اسنپدراگون 710 کوالکام، به همراه دوربین 12 مگاپیکسلی پنل پشتی و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی به بازار عرضه شوند. باید منتظر بمانیم ببینیم درنهایت گوگل میخواهد گوشی های هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه کند.

زومیت

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1649

به "برنامه های جدید گوگل برای گوشی های هوشمند چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های جدید گوگل برای گوشی های هوشمند چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید