بهترین تمرینات را داشتیم اما در جهان سوم!

به گزارش جعبه مهر، محمد گنج خانلو رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در رده سنی زیر 23 سال در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال ششمین سالی است که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنم. این آخرین باری است که در رده های سنی جوانان و امید حاضر هستم و از سال آینده وارد رده سنی بزرگسال خواهم شد.

بهترین تمرینات را داشتیم اما در جهان سوم!

وی اضافه نمود: تمریناتمان خوب بود. البته می شود گفت بهترین تمرینات در جهان سوم را انجام دادیم! برای اینکه از همه لحاظ از نظر فنی و تجهیزات و تغذیه ای به نسبت اروپا فاصله داریم و امسال شرایط بدتری هم داشتیم. می توانستیم مسابقات بیشتری برویم و خودمان را با رقبا بسنجیم و کمی و کاستی های خود را در مسابقه متوجه شویم.

دوچرخه سوار استقامتی تیم ملی گفت: البته دستگاه هایی داریم که وضعیت کلی ما را نشان می دهد اما اینکه رکاب زنان دیگر آسیایی در چه وضعیتی هستند را نمی دانیم. دوچرخه سواران آسیایی مدتهاست در مسابقات مختلف حاضر هستند و شرایط خوبی دارند. به نظرم آنها فکر می کنند که ایرانی ها دارند تمرینات اختصاصی انجام می دهند که وقت ندارند مسابقه بدهند و آماده مسابقات هستیم اما در واقع این طور نیست!

وی در مورد پیش بینی از نتایج تیم ملی و شانس کسب سهمیه المپیک هم گفت: قطعاً همه بچه ها در بخش جوانان و بزرگسال خوب رکاب می زنیم و می توانیم امتیاز بگیریم. البته ما در بخش مسابقات قهرمانی آسیای پیست هم بد نبودیم. چند عنوان چهارمی داشتیم که تا مدال فاصله ای نبود و دلیل آن هم همان نقاط ضعفی بود که در مسابقات خود را نشان داد. مدال دریافت هم دور از دسترس نیست و به نظرم نتیجه بخش جاده از مسابقات پیست بهتر خواهد شد. البته باز هم می گویم اگر می شد خود را در مسابقه مقایسه می کردیم بهتر بود.

گنج خانلو پیرامون وضعیت تجهیزات تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای جاده گفت: تجهیزات ما بد نیست و نمی توان بهانه تجهیزات را گرفت. اینکه تجهیزات خوب است بچه ها خودشان آنرا تهیه کرده اند. اکثر چرخ ها و تجهیزات برای خود بچه هاست و با هزینه های وحشتناک تهیه کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد تیم های باشگاهی نیز به دلیل مسائل مالی به مسابقه نمی روند و دعوت نامه ای نیز دریافت نمی کنند گفت: من این فصل عضو تیم سپاهان بودم و قرار بود به مسابقه هم برویم. خود تیم هم راضی بود و هزینه ها هم فراهم شد اما حضور تیم در تورها همزمان با حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ها را کمی بر هم می زد. نیمی از تیم ملی عضو تیم سپاهان بود و نیمی نبود. به همین دلیل تصمیم بر این شد تا سپاهان به تور مراکش نرود.

رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان ادامه داد: قرار بر این شده تا بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به مسابقات برویم و این منوط به این است که دعوت نامه بگیریم. البته دعوت نامه تورها می آید اما برخی از این تورها در حد خوبی برگزار نمی شود و ارزش رفتن را ندارد. تور مراکش خیلی خوب بود و اگر می رفتیم برای تیم خوب بود. این تور ده مرحله بود و می توانستیم امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده از سوم اردیبهشت ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1561

به "بهترین تمرینات را داشتیم اما در جهان سوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تمرینات را داشتیم اما در جهان سوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید