تابستان فرصت مهمی برای رونق گردشگری شهرستان دماوند است

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در بازدید میدانی از تأسیسات گردشگری شهرستان دماوند گفت: فصل تابستان و گرمای هوا در تهران، فرصت رونق گردشگری شهرستان دماوند را فراهم نموده است.

تابستان فرصت مهمی برای رونق گردشگری شهرستان دماوند است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی این استان با اظهار این که موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی شهرستان دماوند این ظرفیت را فراهم نموده است تا برای تمام فصول میزبان گردشگران باشد، اضافه کرد: توجه به اقامتگاه های بوم گردی و ساخت هتل از جمله نیازهای شهرستان دماوند در توسعه گردشگری است که مورد حمایت و توجه فرماندار و اداره کل میراث فرهنگی استان تهران واقع شده است.

او با تأکید بر این که میزان اقامت تابستانی در شهرستان دماوند حاکی از ظرفیت های خوب گردشگری این شهرستان برای جذب شهروندان تهرانی در روزهای گرم تابستان است، اضافه کرد: با توسعه مراکز بوم گردی می توان برای افزایش سهم گردشگری تابستانی در این شهرستان در سال آینده برنامه ریزی کرد.

جانفشان توسعه و ترویج صنایع دستی روستایی در شهرستان های اطراف تهران را عاملی مهم در ایجاد درآمد پایدار و کاهش چرخه مهاجرت روستا به شهر عنوان نمود.

او در سفر یک روزه به دماوند، از برج یادمان شیخ شبلی، مزرعه خورشید، هتل نمکی، بعضی بوم گردی ها، سازه قدیمی مسجد جامع دماوند و... بازدید کرد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2295

به "تابستان فرصت مهمی برای رونق گردشگری شهرستان دماوند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان فرصت مهمی برای رونق گردشگری شهرستان دماوند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید