تصاویر باورنکردنی از کسانی که به تنهایی در جنگل زندگی می نمایند

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران - ترجمه از الهام مظفری: زندگی سخت است! دوست داشتید همه چیز را رها کنید و از فشار و شلوغی دنیای امروز فرار کنید؟ حتی فکرش هم وسوسه کننده است! ظاهرا خیلی جالب به نظر می رسد، اما برای رسیدن به آن باید با راحتی و آسایش زندگی مدرن خداحافظی کنید. مثلا آیا حاضرید برای همواره از وای فای خداحافظی کنید و یک زندگی سبکبار را در جنگل شروع کنید؟

تصاویر باورنکردنی از کسانی که به تنهایی در جنگل زندگی می نمایند

حتما الان نسبت به چند ثانیه پیش مردد شده اید و شک دارید، اما جالب است بدانید کسانی هستند که واقعا انتخاب نموده اند به تنهایی در جنگل زندگی نمایند! و اگر دوست دارید بدانید زندگی به دور از همه جهان و در جنگل چگونه است ادامه مطلب را مشاهده کنید.

عکاس روسی دانیلا تاچنکو در کتابی به نام Escape از زندگی کسانی عکاسی نموده که خود را از بند همه فشار های اجتماعی رها نموده و تصمیم گرفته اند کاملا در انزوا زندگی نمایند.

دانیلا به دنبال کسانی رفت که به تنهایی زندگی می نمایند و در جنگل های اوکراین و روسیه پنهان شده اند و افرادی را پیدا کرد که تصمیم گرفته اند جامعه شهری را رها نمایند تا در رهایی مطلق زندگی نمایند.

عکس های دانیلا ما را با یک سبک زندگی خارج از عرف آشنا می نماید. یک زندگی منحصر به فرد در میان ناکجاآباد.

ما در میان مردم زندگی می کنیم، ارتباط برقرار می کنیم، بخشی از جوامع بزرگتر می شویم و به نوبه خود از حمایت، راحتی و پایداری لذت می بریم که معتقدیم برای احساس خوشبختی و امنیت لازم است. اما این افراد ترجیح می دهند تنها و دور از فشار های جامعه زندگی نمایند.

دانیلا می گوید: من نگران مسئله آزادی درونی در جامعه امروزی هستم: چقدر امکانپذیر است؟ وقتی با چارچوب های اجتماعی احاطه شده اید... مدرسه، کار، خانواده - وقتی در این چرخه قرار می گیری، زندانی موقعیت خودت هستی و مجبوری آنچه را انجام دهی که از تو انتظار می رود.

اگرچه دیدن زندگی این افراد که هیچ تعهد و وظیه ای ندارند، وسوسه نماینده است، اما باید بدانید که تنها زندگی کردن در طبیعت آنقدر که فکر می کنید آسان نیست. در آغاز باید بدانید که چطور از خودتان دفاع کنید.

در جهانی امروز که همه به دنبال امکانات تکنولوژیکی پیشرفته تر و راحت تر هستند، این افراد سبک زندگی ساده و غیرپیچیده را انتخاب نموده اند.

آیا این آزادی واقعی است؟ چون در جهانی مدرن، باتوجه به همه محدودیت های روزمره، چنین چیزی یک رویا به نظر می رسد.

منبع: atchuup

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: برترین ها
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2122

به "تصاویر باورنکردنی از کسانی که به تنهایی در جنگل زندگی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر باورنکردنی از کسانی که به تنهایی در جنگل زندگی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید