تعویق المپیک به سود من شد، برای ادامه تمرینات شهرم را ترک کردم!

به گزارش جعبه مهر، رامین طاهری در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه تمریناتش را با وجود تعطیلی اردوهای تیم ملی با جدیت ادامه می دهد، گفت: شرایط تمرینی ما به دلیل تعطیلی اردوهای تیم ملی از ابتدای امسال دچار تغییرات اساسی شد و طبیعتا شیوع ویروس کرونا به ما اجازه نمی داد، تمرینات گروهی را انجام دهیم. به همین دلیل تا حد امکان به تمرینات انفرادی پرداختم و مدتی است تمرین با بعضی از دوستان را پیگیری می کنم.

تعویق المپیک به سود من شد، برای ادامه تمرینات شهرم را ترک کردم!

وی توضیح داد: من در شهر ایذه خوزستان زندگی می کنم و در شرایط کنونی برای تمرینات بهتر وسازنده تر ، مجبور شدم به شهر اهواز بروم و برای مدتی در این شهر بمانم. مدتی است با بعضی از هم تیمی ها که شرایط مشابهی دارند تمرین می کنم و مطمئنا تمرین با حریف تمرینی به مراتب خیلی بهتر از تمرینات انفرادی است. فعلا باید با تمام توان برای حفظ آمادگی کوشش کنم تا بعد از سرانجام دوران کرونا و شروع اردوی تیم ملی، بتوانم با شرایط مطلوب جسمی و روحی وارد دور جدید تمرینات شوم.

قهرمان کشتی فرنگی آسیا به اجرای چرخه انتخابی هم اشاره نمود و گفت: چرخه انتخابی می تواند در پیشرفت و تحقق اهداف کشتی گیران بسیار موثر باشد. با اجرای این طرح، مدعیان تیم ملی می دانند که گام به گام می توانند در چارچوب قانون و عدالت حرکت نمایند و به دوبنده تیم ملی برسند. معین شدن مسیری قانونمند و معین برای پیشرفت کشتی گیران باعث می گردد تا زحمات آنها نیز نادیده گرفته نگردد.

طاهری در سرانجام در مورد تعویق بازیهای المپیک اضافه کرد: این موضوع به سود من شد، چراکه بعضی از مدعیان باتجربه و قدیمی در این مدت به روزهای سرانجامی دوران کشتی خود نزدیک می شوند و طبیعتا از گردونه مدعیان اصلی خارج خواهند شد. ضمن اینکه من هم فرصت بیشتری برای کسب تجربه و آماده سازی بیشتر دارم و می توانم با توان ذهنی و جسمی بهتری، خودم را در جمع مدعیان رسیدن به تیم ملی حفظ کنم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6461

به "تعویق المپیک به سود من شد، برای ادامه تمرینات شهرم را ترک کردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق المپیک به سود من شد، برای ادامه تمرینات شهرم را ترک کردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید