تمامی ورودی های هرمزگان به شدت تحت کنترل و مراقبت قرار دارند

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان پرهیز از مسافرت و ترددهای غیرضروری درون و برون استانی را در راستای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار لازم و ضروری دانست.

تمامی ورودی های هرمزگان به شدت تحت کنترل و مراقبت قرار دارند

فریدون همتی شب گذشته(17 اسفندماه) در نشست با روسای کمیته های ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان با بیان اینکه تمامی امکانات برای پیشگیری، مدیریت و درمان این بیماری در استان هرمزگان به کار گرفته شده است، اظهار داشت: تجهیزات و کالاهای بهداشتی مورد احتیاج برای پیشگیری از بیماری کرونا شامل ماسک، لباس ضد ویروس و ژل ضد عفونی نماینده در استان هرمزگان در حال فراوری است و احتیاج تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی و عموم مردم در استان از این طریق تامین می گردد.

وی ادامه داد: فعال شدن واحد فراوری الکل در شهرستان حاجی آباد نیز در حال پیگیری است و این واحد به زودی کار خود را شروع می نماید.

استاندار هرمزگان پرهیز از مسافرت و ترددهای غیرضروری درون و برون استانی را در راستای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار لازم و ضروری دانست و افزود: تمامی ورودی های جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی استان هرمزگان با حضور تیم های کنترل و مراقبت تحت نظارت شدید جهت پیشگیری و جلوگیری از بیماری کرونا قرار دارند.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محور مصوبات ستاد استانی مدیریت این بیماری است و استان ها باید از سیاست های کشوری تبعیت نمایند و بر این اساس نیز در استان هرمزگان تصمیم گیری می گردد.

همتی توضیح داد: در این شرایط با توجه به توصیه های وزارت بهداشت، ماندن در خانه بهترین راه برای جلوگیری از بیماری کرونا محسوب می گردد و در کنار آن باید به طور جدی اصول و نکات بهداشتی از سوی مردم رعایت گردد.

وی گفت: آموزش عمومی مردم برای پیشگیری از این بیماری به ویژه با رعایت اصول بهداشتی یکی از مهم ترین وظایف کمیته های ستاد مدیریت بیماری کرونا است که باید با جدیت بیشتر صورت گیرد.

همتی ادامه داد: با توجه به این شرایط در استان هرمزگان جهانگرد پذیرفته نمی گردد و خدماتی به جهانگردان ارائه نخواهد شد و مردم هم باید به این نکته توجه داشته و از مسافرت غیر ضروری به طور جدی خودداری نمایند.

استاندار هرمزگان افزود: مسئولان کمیته های این ستاد نیز با آمادگی کامل وظایف خود را انجام دهند تا بتوانیم با یاری یکدیگر و همراهی و مشارکت مردم بیماری کرونا را شکست دهیم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5105

به "تمامی ورودی های هرمزگان به شدت تحت کنترل و مراقبت قرار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی ورودی های هرمزگان به شدت تحت کنترل و مراقبت قرار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید