جعفری: به خاطر اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید، اردوهای کشتی تا جام تختی تعطیل شد

به گزارش جعبه مهر، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اردو را تا جام تختی تعطیل کردیم تا حرف و حدیثی پیش نیاید، که فشار اردو و تمرینات تیم ملی روی عملکرد کشتی گیری تاثیر بگذارد.

جعفری: به خاطر اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید، اردوهای کشتی تا جام تختی تعطیل شد

حسام الدین جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص چرایی تعطیلی اردوی فرنگی کاران بعد از برپایی یک مرحله اردو، گفت: ما جام بین المللی تختی را در پیش داریم و هر یک از بچه ها شرایط خاص خودشان را دارند. اردو را تا جام تختی تعطیل کردیم تا حرف و حدیثی پیش نیاید، که فشار اردو و تمرینات تیم ملی باعث نگردد کشتی گیری عملکردش در این رقابت ها را به تمرینات تیم ملی ربط دهد.

وی ادامه داد: البته به اردونشینان برنامه تمرینی دادیم که به شهرهای خود بروند و آنجا زیر نظر مربیان شان کار نمایند. براین اساس روز 2 بهمن راهی اندیمشک خواهیم شد و بعد از جام تختی، از 10 بهمن تمرینات مجددا شروع می گردد.

جعفری با اشاره به حضور تیم منتخب کشتی فرنگی در جام بین المللی وهبی امره ترکیه تاکید نمود: 11 بهمن یک تیم راهی ترکیه خواهد شد، طبیعتا کسانی که در جام تختی کشتی گرفته اند نمی توانند در این فاصله کوتاه دوباره در وهبی امره کشتی بگیرند. این مسابقات جزو رنکینگ نیست و با 2 کیلوگرم ارفاق برگزار می گردد چون هنوز فرنگی کاران به آن میزان آمادگی نرسیده اند که بدون ارفاق و سر وزن قانونی با آمادگی خوبی کشتی بگیرند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 945

به "جعفری: به خاطر اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید، اردوهای کشتی تا جام تختی تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: به خاطر اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید، اردوهای کشتی تا جام تختی تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید