خبرنگاران استعفای نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- رسانه ها از استعفای جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه خبر دادند.

خبرنگاران استعفای نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه

خبرگزاری آناتولی بامداد سه شنبه گزارش داد که واشنگتن استعفای جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه را تائید نموده است.

روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط دو روز پیش گفت که جیمز جفری نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه در تماس تلفنی با تعدادی از همتایان اروپایی خود و بعضی از مقام های کشورهای عرب و همچنین شخصیت های مخالف دولت سوریه، گفته که قرار است از سمت خود استعفا کند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از الشرق الاوسط جفری با بیان اینکه سیاست کشورش بدون توجه به نتایج انتخابات ادامه خواهد یافت اضافه نمود: من هیچ تغییری در مساله حضور نیروهایمان نمی بینم و هیچ تغییری در سیاست تحریم نیز نمی بینم و هیچ تغییری در تقاضای ما برای خروج ایران از سوریه هم نمی بینم. خواه با دولت بایدن باشد یا ترامپ.

الشرق الاوسط به نقل از مقام های اروپایی گزارش داد که این دلیلی بر ادامه سیاست آمریکا در مرحله کنونی تا زمان تشکیل دولت جدید است.

جو بایدن با کسب 290 رای الکترال در برابر تنها 214 رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس گیر ابتدا با هم حزبی های خود به رقابت برخاست و پایان در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8165

به "خبرنگاران استعفای نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استعفای نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید