دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: قول یاری برای اعزام تیم ملی داده شده، فقط 12 هزار دلار هزینه اسکان می گردد

به گزارش جعبه مهر، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: امیدواریم وزارت ورزش یاری لازم را برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشد و خوشبختانه قول هایی هم داده شده است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: قول یاری برای اعزام تیم ملی داده شده، فقط 12 هزار دلار هزینه اسکان می گردد

علیرضا اسدی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی دوچرخه سواری استقامت در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت، اردوی تیم ملی را که کیفیت لازم را هم داشت، برگزار کردیم. متاسفانه شرایط اقتصادی خوب نیست، اُفت ارزش ریال نسبت به دلار در اعزام های برون مرزی باعث می گردد که هزینه های مان بیش از گذشته باشد. به هر حال امیدواریم وزارت ورزش یاری لازم را برای اعزام تیم ملی داشته باشد و خوشبختانه قول هایی هم داده شده است.

وی افزود: میزبان مسابقات برای هر روز اسکان هر فرد در محل برگزاری مسابقات، 80 دلار دریافت می نماید. این مبلغ طی دوره های اخیر تغییر نکرده و همچنان همان 80 دلار است. قرار است کاروان ایران با 15 ورزشکار و همراه راهی ازبکستان گردد و اگر مدت زمان حضور در این کشور 10 روز طول بکشد، فقط 12 هزار دلار هزینه اسکان تیم ملی خواهد بود. همچنین باید به این مبلغ، هزینه های دیگری همچون بلیت و ... را افزود.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره تعداد نفرات اعزامی به ازبکستان گفت: در دوره قبلی مسابقات جاده قهرمانی آسیا در میانمار 26، 27 نفر اعزام شده بودند. حداقل این سابقه وجود دارد که در یک دوره از مسابقات 62 نفره اعزام شوند که البته اعزام این تعداد به دلیل برگزاری همزمان مسابقات پیست و جاده در یک کشور بود.

اسدی در پاسخ به این سوال که با توجه به معین بودن زمان برگزاری مسابقات، چرا فدراسیون هیچ پولی را برای این اعزام از سال گذشته ذخیره نکرد؟ مطرح نمود: ما هیچ هزینه اضافه ای نداشته ایم. باور کنید از سال گذشته هنوز بخشی از حقوق ها و مبالغ پرداخت نشده است. به هر حال امیدوارم طی یکی دو روز آینده این مشکل حل گردد تا تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشد.

قمری: پول تا 2 روز آینده نرسد، تیم ملی به قهرمانی آسیا اعزام نمی گردد

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1494

به "دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: قول یاری برای اعزام تیم ملی داده شده، فقط 12 هزار دلار هزینه اسکان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: قول یاری برای اعزام تیم ملی داده شده، فقط 12 هزار دلار هزینه اسکان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید