دی فرانچسکو: بابت اشتباه بچه گانه دروسی، کل تیم تاوان داد، تغییر تاکتیک مان جواب نداد

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال رم باخت تیمش به میلان را به اشتباه کاپیتان جالوروسی و تصمیمات تاکتیکی خودش نسبت داد.

دی فرانچسکو: بابت اشتباه بچه گانه دروسی، کل تیم تاوان داد، تغییر تاکتیک مان جواب نداد

به گزارش خبرنگاران، اوزه بیو دی فرانچسکو بعد از باخت 2 بریک رم در خانه میلان در هفته سوم سری A، تقصیرات را به گردن کاپیتان تیم دانیله دروسی انداخت.

فرانک کسیه در نیمه اول میلان را پیش انداخت اما فاتزیو کار را برای رم به تساوی کشاند. 30 ثانیه به انتها بازی اما پاترک کوترونه با فرار از تله آفساید مدافعان رم، از پاس زیبای گونسالو ایگواین میلان را به گل دوم رساند.

اوزه بیو دی فرانچسکو پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در بازی قبلی مان یک نیمه را به آتالانتا تقدیم کردیم و در این بازی هم همین کار را انجام دادیم. تیم در نیمه دوم بهتر شد اما جای تأسف است که آن گل سرنوشت ساز را خوردیم چون در ثانیه های انتهای یک تصمیم بد گرفتیم. به جای فرار با توپ و دور کردن آن از دروازه مان، دانیله دروسی سعی کرد از جلوی دروازه خودمان آغاز به بازیسازی کند و توپ را لو داد. آن یک اشتباه بچه گانه بود و متأسفانه تیم تاوانش را داد.

دی فرانچسکو به شیوه ای غیرمنتظره سیستم بازی تیم را به 2-1-4-3 تغییر و به مارکانو اجازه داد اولین بازی اش را برای رم انجام دهد. همچنین ریک کارسدورپ هم اولین بازی اش را برای جالوروسی از ماه اکتبر سال 2017 انجام داد.

سرمربی جالورسی اضافه نمود: مسلماً وقتی یکسری تصمیمات را می گیرید، هدف تان این است که از نظر دفاعی اطمینانی پیدا کنید که تا پیش از آن احساس نمی کردید. تصمیمات ما اما جواب نداد. من همیشه این احساس را دارم که ما آهسته آغاز می کنیم بعد به تدریج سرعت و کیفیت بازی مان بالا می رود و این مسئله ای است که باید مطمئن شویم دوباره تکرار نمی گردد. من در خط دفاعی 3 بازیکن گذاشتم تا مطمئن شویم که مثل قبل در یک سوم دفاعی مان تحت فشار قرار نمی گیریم اما این تصمیمم جواب نداد و حالا باید نتیجه را بپذیریم. چیزی که باید به آن اعتراف کنیم این است که ما دیگر در خط دفاعی مستحکم نیستیم حتی در مورد همان بازیکانی که فصل گذشته داشتیم. بیش از حد گل می خوریم و بیش از اندازه در زمین بازی تصمیمات اشتباه می گیریم و این نقطه ضعفی است که باید در تمرینات مان رفع کنیم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 233

به "دی فرانچسکو: بابت اشتباه بچه گانه دروسی، کل تیم تاوان داد، تغییر تاکتیک مان جواب نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی فرانچسکو: بابت اشتباه بچه گانه دروسی، کل تیم تاوان داد، تغییر تاکتیک مان جواب نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید