رئیس سازمان هواپیمایی از جریمه آژانسهای فروشنده بلیت لندن اطلاع داد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته خبرنگاران در گزارشی از وجود پروازهای کانکشن (غیر مستقیم) از سوی ایرلاین های ترکیه ای، اماراتی و قطری به لندن و فروش بلیت این پروازها از سوی آژانس های هواپیمایی داخلی، علی رغم ممنوعیت پرواز به لندن و تمدید آن تا انتها دی ماه به درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا، انتقاد نموده بود.

رئیس سازمان هواپیمایی از جریمه آژانسهای فروشنده بلیت لندن اطلاع داد

در همین خصوص، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز در گفت وگویی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: به تمام شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و همینطور آژانس های هواپیمایی اعلام نموده ایم که نباید هیچ مسافری از مبدأ لندن را وارد تهران نمایند.

وی ادامه داد: اگر شرکت هواپیمایی و یا آژانسی مبادرت به فروش بلیت لندن و یا انتقال مسافر از مبدا انگلیس به ایران داشته باشد حتماً با آن برخورد خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور در نهایت در صورت ورود مسافری از انگلیس به کشور حتماً قرنطینه خواهد شد و لغو مجوز پرواز ایرلاین خاطی نیز صادر خواهد شد.

کاپیتان زنگنه با بیان اینکه پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به لندن تا انتها دی ماه لغو شده است، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت و درمان شرایط را بحرانی بداند دوباره لغو پروازها تمدید می گردد.

زنگنه درباره کنترل ورود مسافر از انگلیس با پروازهای کانکش نیز گفت: شرکت ترکیش ایرلاینز پروازهای خود به انگلیس را تا انتها ماه ژانویه لغو نموده است، بنابراین در حال حاضر نه ایران ایر و نه ترکیش ایرلاینز هیچ پروازی به لندن ندارند. به شرکت هواپیمایی قطری و امارات هم اعلام کردیم هیچ مسافری را از انگلیس وارد ایران ننمایند.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی یکی از راه های شناسایی مسافران انگلیسی در پروازهای کانکشن تست pcr آنها و راه شناسایی بعدی هم گذرنامه آنها است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8861

به "رئیس سازمان هواپیمایی از جریمه آژانسهای فروشنده بلیت لندن اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان هواپیمایی از جریمه آژانسهای فروشنده بلیت لندن اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید