رعدی: فاصله ما با تیم های اروپایی بسیار زیاد است، با حضور در تورنمنت روسیه متوجه شدیم در چه سطحی قرار داریم

به گزارش جعبه مهر، علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اعتقاد دارد فاصله ما با تیم های اروپایی بسیار زیاد است.

رعدی: فاصله ما با تیم های اروپایی بسیار زیاد است، با حضور در تورنمنت روسیه متوجه شدیم در چه سطحی قرار داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی رعدی پس از حضور تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت چهارجانبه روسیه گفت: فاصله ما با اروپایی ها بسیار زیاد است. بازی های سختی بود. تیم های اروپایی از لحاظ تکنیکی و جسمانی از ما بسیار قوی تر هستند. ما باید تمرینات خود را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: با حضور در این تورنمنت متوجه شدیم که در چه سطحی از فوتسال بانوان در دنیا هستیم. اگر برنامه های خود را به خوبی اجرا کنیم و اردوها و مسابقات آماده سازی داشته باشیم، همانطور که قبلاً هم اعلام نموده بودم هم در آسیا می توانیم پیروز باشیم و هم اینکه در دنیا پله های ترقی را گام به گام طی کنیم.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در خاتمه درباره دیدار مقابل اسپانیا گفت: مقابل اسپانیا خیلی خوب بودیم. این تیم در 18 دقیقه اول هیچ موقعیتی نداشت و دو موقعیت خوب را از دست دادیم، اما به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان، جهت بازی تغییر کرد. شرایط بازی پایاپای بود. اما اسپانیا از اشتباهات بازیکنان ما به بهترین نحو استفاده کرد و به گل رسید. بازدهی این مسابقات برای ما بسیار مفید بود. می دانیم روی چه مواردی باید کار کنیم تا به این تیم ها نزدیک تر شویم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1718

به "رعدی: فاصله ما با تیم های اروپایی بسیار زیاد است، با حضور در تورنمنت روسیه متوجه شدیم در چه سطحی قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعدی: فاصله ما با تیم های اروپایی بسیار زیاد است، با حضور در تورنمنت روسیه متوجه شدیم در چه سطحی قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید