رفع مسائل بودجه ای کتابخانه های عمومی از اولویت های نمایندگان مجلس است

به گزارش جعبه مهر، مهدی عیسی زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از خواندن و مطالعه شروع شد. در این برهه، جوانان با مطالعه کتاب، پیام ها و اعلامیه های امام خمینی (ره) به سطحی از آگاهی رسیدند و به این ترتیب انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

رفع مسائل بودجه ای کتابخانه های عمومی از اولویت های نمایندگان مجلس است

عیسی زاده اضافه کرد: رسیدن به مدارج علمی بالا در جامعه اسلامی، نیازمند بالابردن سطح مطالعه و فرهنگ است و آسیب های اجتماعی با افزایش سطح آگاهی کاهش می یابد و کتابخانه ها نقش مؤثری در افزایش آگاهی مردم دارند.

وی گفت: ما همراه مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور خواهیم بود و پیگیری های لازم برای رفع مسائل بودجه ای کتابخانه های عمومی و ایجاد زیرساخت های کتابخانه ای را از اولویت های کاری خود قرار خواهیم داد.

این مسئول ادامه داد: کتابخانه های عمومی از سکانداران فرهنگ در جامعه هستند که در بیشتر ساعات شبانه روز به تمامی اقشار خدمات فرهنگی متنوعی ارائه می دهند و این فعالیت ها با شرایط کنونی جامعه، به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

عیسی زاده گفت: بازنگری و اصلاح قانون بودجه نهاد کتابخانه های عمومی کشور می تواند بسیاری از مسائل کتابخانه های عمومی را حل نماید.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: در شرایط حساس فعلی کشورمان، مردم از شعارگرایی مسئولان خسته شده اند و انتظار دارند با مطرح کردن ایده های جدید اقداماتی صورت پذیرد که به نتایج عملی مطلوب منجر شود.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7461

به "رفع مسائل بودجه ای کتابخانه های عمومی از اولویت های نمایندگان مجلس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع مسائل بودجه ای کتابخانه های عمومی از اولویت های نمایندگان مجلس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید