روزبه حصاری، بازیگر نقش جوانی بچه مهندس

به گزارش جعبه مهر، سعید سعدی درباره انتخاب بازیگر نقش جواد جوادی گفت: روزبه حصاری برای بازی در این نقش انتخاب شده و مقابل دوربین رفته است.

روزبه حصاری، بازیگر نقش جوانی بچه مهندس

روزبه حصاری تا به حال در سریال های یادآوری و تاریکی شب روشنایی روز به ایفای نقش پرداخته است. وی نیز از دانش آموختگان مدرسه تیزهوشان است و تا حدودی شخصیت علمی اش با نقشی که در حال ایفای آن است، همخوانی دارد.

تصویربرداری فصل سوم این سریال در روزهای میانی تیرماه در منطقه سازمان آب شروع شد. فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری به ایفای نقش پرداختند.

فصل سه مجموعه تلویزیونی بچه مهندس در 35 قسمت توسط حسن وارسته در حال نگارش است.

در فصل یک این سریال لوکیشن اصلی پرورشگاه (خانه خورشید) بود که در بوستان ولایت قرار داشت و شهرک دفاع مقدس، خیابان های تهران در دهه 80 نیز از لوکیشن های این سریال در فصل دو بودند.

داستان سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می گردد که پیش از این فصل های اول و دوم این سریال پخش شده است.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آن ها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می کرد.

منبع: اینستاگرام پاراسینما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2626

به "روزبه حصاری، بازیگر نقش جوانی بچه مهندس" امتیاز دهید

2 کاربر به "روزبه حصاری، بازیگر نقش جوانی بچه مهندس" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه حصاری، بازیگر نقش جوانی بچه مهندس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید