رونالدو: رئال برای من تمام شد

به گزارش جعبه مهر، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تاکید نمود که رئال را فراموش نموده و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن یوونتوس است.

رونالدو: رئال برای من تمام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از DPA، کریستیانو رونالدو بعد از 9 سال حضور در رئال مادرید و کسب جام های زیادی با پیراهن این تیم تصمیم گرفت که کهکشانی ها را ترک کند و با یوونتوس قرارداد امضا کند.

این فوق ستاره پرتغالی تاکید نمود که رئال مادرید را فراموش نموده و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن یوونتوس است.

او گفت : اصلا پیش بینی نمی کردم که روزی پیراهن یوونتوس را بر تن کنم اما گاهی اوقات اتفاقات کوچک در زندگی سرنوشت شما را تغییر می دهد. همه چیز به آسانی اتفاق افتاد. رئال مادرید برای من دیگر تمام گردیده است و همه تمرکزم روی یوونتوس است.

کریستیانو رونالدو در ادامه ، افزود: وقتی بعد از گل زیبایی که برای رئال مادرید به ثمر رساندم توسط هواداران یوونتوس تشویق شدم با آنها رابطه برقرار کردم و در نهایت تصمیم گرفتم که برای این تیم بازی کنم. هواداران یوونتوس با وجود این که به تیم آنها گل زدم اما نام من را فریاد زدند و این من را غافل گیر کرد. چنین لحظه باور نکردنی را در زندگی ام ندیده بودم. می خواهم با یوونتوس بدرخشم و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 162

به "رونالدو: رئال برای من تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: رئال برای من تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید