نحوه برنامه ریزی یک سفر دوست دار محیط زیست و مقرون به صرفه

به گزارش جعبه مهر، شما مجبور نیستید در رزرو هتل Wilderness Kloof در آفریقای جنوبی بمانید تا جای پای کربن کوچکی را در پس سفر بگذارید ( اگرچه ما از آن شکایت نمی‌کنیم ! ) . هدف از گردشگری پایدار حفظ محیط‌زیست طبیعی و طبیعی و تعامل با آن‌ها است . بسیاری از مسافران این تصور را دارند که پایداری کار دشواری است و یا نیاز به تغییرات اساسی در برنامه سفر روزمره آن‌ها دارد . در حالی که در برخی موارد , ممکن است این مورد باشد ( ببینید : کمپوست ) , گام‌های کوچک زیادی برای مهار کردن تاثیر وجود دارد . بهترین قسمت سفر با یک روش سازگار با محیط‌زیست این است که انجام آن در یک بودجه بسیار ساده است و عملا خودش را به خرج کردن کم‌تر قرض می‌دهد . اغلب بخش‌های پر هزینه سفر معمولا پروازها و اقامت هستند . با آن در ذهن , در اینجا توصیه‌هایی برای قرار دادن کمی سبز در کیف پول و سیاره شما وجود دارد .

نحوه برنامه ریزی یک سفر دوست دار محیط زیست و مقرون به صرفه

به اشتراک گذاری اقتصاد

بیایید بگوییم که بزرگ‌ترین خرید شما فرار شما بوده و شما می‌خواهید مقداری پول در محل اقامت تان پس‌انداز کنید , در حالی که کیفیت تان به خطر انداخته نشده است . وارد شوید : Airbnb . در یک قلعه در انگلستان , a در کاستاریکا و یا قایقی در ونکوور اقامت کنید . اقامت در منزل می‌تواند یک تن سرگرم‌کننده باشد و شما می‌توانید این کار را با بودجه انجام دهید . برخی جاها بسته به مکان , تا حدود 15 دلار آمریکا در شب در نظر گرفته می‌شوند . اقتصاد به اشتراک گذاری در چند سال گذشته با شرکت‌هایی مانند Uber , TaskRabbit و البته , منفجر شده‌است .
ایده این است که شما امور مالی خود را به افراد محلی در ازای خدمات یا کالاهای خود در مقابل خود می‌دهید . با پرداخت یک شرکت , جایی که هیچ ایده‌ای در مورد اینکه پولتان کجا می‌رود ندارید . Airbnb most نسخه این مدل و با عقل خوب است . این به مردم اجازه می‌دهد تا خانه‌های خود و مسافران میزبان را باز کنند . این امر باعث ایجاد جامعه می‌شود که اغلب منبع درآمد خوبی برای صاحبان خانه است .

این بدان معنا نیست که Airbnb مسایل خود را ندارد , که به آن اشاره شده‌است که بازار مسکن را مختل کرده و پویایی محله را تغییر داده‌است . در کل , به نظر می‌رسد که این مشکلات کسری از مقدار کلی که آورده شده‌است را نشان می‌دهد . اگر ماندن در خانه مثل ایده شما از زمان خوب نیست , استفاده از سایتی مانند Glooby برای پیدا کردن محل اقامت سنتی بیشتر را در نظر بگیرید . اگر شما واقعا به بودجه نیاز دارید , اغلب خوابگاه‌ها سازگار با محیط‌زیست هستند و می‌توانید به دنبال جزئیات بیشتر در مورد این که کدام یک از آن‌ها بهترین گام‌های محیط‌زیستی خود را به جلو می‌گذارند , چک کنید .

حمل و نقل عمومی

بسته به اینکه کجا سفر می‌کنید , ممکن است لذت بردن اغلب حمل و نقل عمومی را داشته باشید . اگر هم‌اکنون به خودتان می‌گویید , صبر کنید , من نمی‌خواهم با یک میلیون نفر در یک مترو پر از مسافر باشم , احساس شما را دارم . مساله این است که اغلب شهرهای کوچک‌تر , حمل و نقل عمومی دارند و آن‌ها تمیز , راحت و باارزش هستند و شما را به خاطر محیط‌زیست و کیف پول خود به سختی جا به جا می‌کنند . حمل و نقل عمومی تقریبا همیشه ارزان‌تر از استفاده از تاکسی یا اجاره یک خودرو است . اتوبوس‌ها و قطارها یک گزینه عالی برای دور زدن هستند . در واقع , قطارهای کراس کانتری می‌توانند فوق‌العاده استراحت کنند و سفر خوبی داشته باشند .

اگر مجبور به اجاره یک اتومبیل هستید , سعی کنید یک اتومبیل هیبریدی یا ترکیبی اجاره کنید . در صورتی که شما مجبور به رانندگی هستید , آن را جلوتر از زمان برنامه‌ریزی کنید , به طوری که شما بهترین مسیر را در نظر بگیرید و زمان کمی را در راه صرف کنید . دو روش دیگر تماشا که باید در نظر گرفته شوند , تورهای پیاده‌روی و تورهای دوچرخه‌سواری هستند . هر دو , همانطور که می‌توانید تصور کنید , نه تنها بسیار سبز , بلکه بسیار سالم نیز هستند .

از خواربارفروشی خرید کنید

انعام : کوله‌پشتی , کیسه قابل‌استفاده مجدد در چمدان تان را بردارید و یک‌بار که به حفاری‌های جدید خود رسیدید , به فروشگاه مواد غذایی بروید . پس‌انداز کردن پول برای صبحانه و تنقلات در طول روز راه خوبی برای سفر است . یک بازار کشاورز انتخاب کنید و یا از اطراف سوال کنید تا یک خواربار فروشی محلی یا شرکت‌تعاونی پیدا کنید . اگر در ساعات اولیه روز پول خود را صرف وعده‌های غذایی کنید , با یک غذای خوب می‌توانید ولخرجی کنید . فقط به خاطر داشته باشید که هر غذایی را با خودتان بسته‌بندی کنید تا هر گونه زباله‌ای را دور بیندازید .

آوردن یک بطری آب قابل‌استفاده نیز برای پریدن روی شیشه‌های پلاستیکی در طول روز مفید خواهد بود .

Pack نور

آیا وقتی سفر می‌کنید تمام لباس خود را بسته‌بندی می‌کنید ? گرفتن پنج لباس فوق‌العاده برای تعطیلات آخر هفته , آسان است . واقعیت این است که شما احتمالا فقط یکی از آن‌ها را به تن خواهید کرد . هر چه چمدان تان بیشتر وزن داشته باشد , قطار , هواپیما و ماشین‌ها باید حمل شوند , که به معنای سوخت بیشتر است . این ممکن است به نظر یک معامله بزرگ به نظر نرسد , اما افزایش و به معنای انتشار گازهای گلخانه‌ای بیشتری است . شما می‌توانید به راحتی هفته‌ای دو هفته مرخصی بگیرید . همه ویدیوهای یوتیوب برای نشان دادن این که چطور یک گروه را دوست داشته باشید , وجود دارد و وقتی کسی را نمی‌بینید که با چمدان بزرگ خود در حال تقلا کردن از پله‌ها نیستید لبخند می‌زنید .

به طور اگاهانه خرید کنید

همه سوغاتی را دوست دارند و قطعه‌ای از چیزی را برای خانواده و دوستان می‌آورند . آن‌ها خاطرات کوچک اما پر معنی سفره‌ای ما هستند و همچنین راهی خوب برای وارد کردن پول به اقتصاد هستند . با اینکه خرت و پرت‌ها زیاد سرگرم‌کننده , ارزان و آسان است , دانستن منبع خرید شما به همان اندازه مهم است . زمانی که شما در یک بازار فرانسوی خرید می‌کنید , یک trinket را در یک کارخانه چینی بخرید . بدیهی است که ممکن است چیزهایی وجود داشته باشند که شما باید خریداری کنید تا منبع مبدا را پیدا کنید . باز هم تحقیق کنید و به دنبال فروشگاه‌هایی بگردید که به صورت محلی اداره و اداره می‌شوند . از مکانی که در آن اقامت دارید بپرسید در صورتی که پیشنهادها برای مغازه‌های دارای تجارت منصفانه و یا محصولات سازگار با محیط‌زیست داشته باشند . مشکل این است که این آیتم‌ها معمولا جلوتر هستند . به خودتان یک بودجه بدهید و به آن پایبند باشید . قرار دادن پول به طور مستقیم به یک اقتصاد , می‌تواند راهی طولانی برای حفظ توریسم خود باشد .
فراتر از این نکات اساسی , یک تن چیزهای دیگر وجود دارد که شما می‌توانید آن را هزینه نکنید . این لیست بی‌پایان است :

  • ریزش قطرات آب را به حداقل برسانید
  • زمانی که اتاق خود را ترک می‌کنید , چراغ‌ها را خاموش کنید
  • بازیافت
  • گونه‌های حیات وحش یا گیاهان را در زیستگاه طبیعی خود به خطر نیندازید

مسافرت به طور کلی , بیشتر یک فعالیت اقتصادی نیست , بنابراین در مورد گزینه‌هایی که شما ایجاد می‌کنید , می‌تواند تمام تفاوت‌ها را در جاده ایجاد کند ( به معنای واقعی و مجازی ) . به هر حال , ما می‌خواهیم بزرگ‌ترین گنجینه‌های خود را برای نسل‌های آینده در نظر بگیریم . پیروی از این نکات ساده و دوستانه برای برنامه‌ریزی برای ماجراجویی بعدی , شما را به عنوان بخشی از راه‌حل تسهیل خواهد کرد .

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11

به "نحوه برنامه ریزی یک سفر دوست دار محیط زیست و مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برنامه ریزی یک سفر دوست دار محیط زیست و مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید