سهیل مهدی: مطرح کردن برخی صحبت ها دور از مسلمانی است

به گزارش جعبه مهر، رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: ما فقط از خداوند می ترسیم و مطرح کردن برخی از صحبت های دور از مسلمانی است.

سهیل مهدی: مطرح کردن برخی صحبت ها دور از مسلمانی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال در گفتگو با رادیو ایران اظهارداشت: برای تمام مربیان قدیمی، جدید و تمام خانواده فوتبال احترام قائل هستیم و مطرح کردن برخی صحبت ها دور از مسلمانی است، چون فقط ما از خدا می ترسیم. فکر نمی کنم ما آنقدر حقوق و مزایای زیادی داشته باشیم که بخواهیم از اینگونه مسائل بترسیم و در نهایت اگر لازم باشد کارمان را رها می کنیم و می رویم.

او اضافه نمود: برنامه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درست مطابق با برنامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا چیده شده است. تمام کمیته های زیرمجموعه های فدراسیون و سازمان لیگ روی این رویه برنامه ریزی می کنند و اگر دوستان اطلاعاتی در این زمینه ندارند ما می توانیم این اطلاعات را در اختیار آن ها قرار بدهیم. فدراسیون فوتبال تمام مسائل اخلاقی و ... را پیگیری می کند و نفرات حاضر در کمیته مسابقات همه چیز را برای برنامه ریزی پیگیر خواهند بود.

مهدی در خصوص اظهارات پیروز قربانی گفت: قربانی از پیشکسوتان خوب فوتبال است که به جرگه مربیان لیگ برتری اضافه شده و امیدوارم در این راستا طولانی پیروز باشد و او را یک روز روی نیمکت تیم ملی ایران در جایگاه سرمربی ببینیم. آن ها سرمایه های فوتبال ما هستند و برای آن ها تک تک آن ها قابل احترام هستند.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر اعلام کرد: شاید بحث های عصبانیت از کنفرانس مطبوعاتی و اینگونه مسائل باعث شده که پیروز قربانی اینگونه مسائل را مطرح کند. اگر توهینی هم صورت گرفته باشد ارکان قضایی پیگیر خواهند شد و اگر فدراسیون فوتبال صلاح بداند به آن پاسخ می دهد. ما به این مسائل ورود نمی کنیم، اما اینکه به ما اتهام بزنند ما در راستای اهداف برخی ها وارد برنامه ریزی می شویم قطعاً آن ها دچار اشتباه شدند.

وی گفت: باشگاه ها سرمایه گذاری روی تیم های خود کرده اند که این هزینه ها 2 تا 3 برابر شده است. به هر حال ساماندهی تیم هم هزینه دارد و باشگاه ها وارد یک فشار هزینه ای شده اند. آن ها سرمایه گذاری برای هدفی را انجام داده اند که خیلی گران است، اما متأسفانه توسعه سازمانی در بین خود باشگاه ها و عوامل داخلی شان ایجاد نشده است. شاید باشگاه ها برنامه های خود را به همان شیوه قدیمی ترسیم کرده اند و وقتی یک مربی وارد مسئولیت می شود و سرمایه و هزینه یک باشگاه در گروی نتایج او می رود می بینید که نیمکت ها هم پرخاشگر می شود. مربیان از طرف مدیریت احساس ثبات نمی کنند و همین می شود که دیواری کوتاه تر از سازمان لیگ پیدا نمی کنند و بلافاصله مربیان به بحث برنامه ریزی و اینگونه مسائل ورود می کنند. سئوال من این است بجز چند بازی که به دلیل حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده، آیا خود ما گله ای از تیم ها داشته ایم؟ آیا ما بابت اینکه برخی تیم ها در بحث شیوه نامه های بهداشتی با ما همکاری نکردند گله ای کردیم؟

مهدی شرح داد: اگر دقت کنید غرب و شرق آسیا به خاطر میزبانی مسابقات معطل شدند، ولی در کشور ما بدون ادعای مسئول کمیته مسابقات لیگ های کشورمان به صورت مرتب در حال برگزاری است و اگر ما نبودیم چرخه اقتصادی اقتصادی برای خانواده فوتبال ایجاد نمی شد. هر روز در حال برنامه ریزی هستیم و بی ادعاترین گروه خانواده فوتبال محسوب می شویم، اما ما در مذان اتهام قرار می گیریم و در نهایت این را به انصاف و وجدان خود اهالی فوتبال واگذار می کنیم. فصل گذشته یکی از سرمربیان لیگ برتری در ایام کرونا به خاطر درگیری هایی که وجود داشت هفته ای 2 یا 3 پیامک مثل صحبت های امروز مربیان برای من ارسال می کرد البته این صحبت ها محبت آمیز بود و بعد از یک سال یک روز به من گفت آن روز ها خیلی درفشار بودم و از شما عذرخواهی می کنم، من هم گفتم من با وجود اینکه خیلی ها می گویند از کجا وارد فوتبال شدم در این فوتبال حضور داشتم و شرایط را درک می کنم، اما خواهش من این است انصاف را فراموش نکنند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9093

به "سهیل مهدی: مطرح کردن برخی صحبت ها دور از مسلمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهیل مهدی: مطرح کردن برخی صحبت ها دور از مسلمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید