صدور دو پروانه بهره برداری مجموعه گردشگری در زنجان

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از صدور دو پروانه بهره برداری مجموعه گردشگری خبر داد.

صدور دو پروانه بهره برداری مجموعه گردشگری در زنجان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند روز گذشته (30 تیرماه) در جلسه بررسی فرایند صدور پروانه بهره برداری به تاسیسات گردشگری زنجان، اظهار کرد: از ابتدای تیرماه امسال دو مورد پروانه بهره برداری مجموعه گردشگری شامل یک واحد مهمان پذیر در شهر قیدار خدابنده و یک مجموعه تاسیسات اقامتی - پذیرایی نیز در مجتمع خدماتی در روستای ولیدر طارم صادر شد.

وی صدور هرگونه پروانه بهره برداری برای تاسیسات گردشگری در استان را منوط به اخذ تاییدیه تشکل های مربوطه دانست و گفت: این اقدام گامی در راستای ایجاد انسجام هر چه بیشتر بین تشکل ها است.

این مسئول ادامه داد: در جلسات کمیته فنی سرمایه گذاری، درخواست ها مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی که مغایرتی با قوانین نداشته باشد، اقدامات لازم برای صدور مجوزها انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اظهار داشت: گردشگری می تواند به عنوان زودبازده ترین بنگاه مالی برای ایجاد اشتغال و فرآوری ثروت در کشور مورد توجه قرار گیرد. انتظار می رود این تاسیسات همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا از هرگونه مشکل در این حوزه جلوگیری شود.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6834

به "صدور دو پروانه بهره برداری مجموعه گردشگری در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور دو پروانه بهره برداری مجموعه گردشگری در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید