صدور 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری در هرمزگان

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: طی سال گذشته، 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری هرمزگان صادر شده است.

صدور 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری در هرمزگان

رضا برومند در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب، اضافه نمود: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت های گردشگری استان، سال گذشته 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان ادامه داد: از این تعداد موافقت اصولی صادره، 66 مجتمع گردشگری، 35 سفره خانه سنتی، 18 اقامتگاه بوم گردی،13 مرکز گردشگری ساحلی و دریایی، 12 مورد تفریحی سرگرمی گردشگری، 9 هتل، 2 هتل آپارتمان، 2 مرکز آب درمانی، 2 تاسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، یک مهمانپذیر و یک مورد واحدهای پذیرایی و انواع غذاخوری های منفرد بین راهی بوده است.

برومند با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از 4 هزار و 652 نفر شغل ایجاد می گردد، بیان نمود: کوشش خواهیم کرد با یاری بخش خصوصی هر چه سریع تر عملیات اجرایی این طرح ها در سطح استان شروع گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان اضافه نمود: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح های گردشگری 40 هزار و 741 میلیارد ریال است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5676

به "صدور 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید