صنعت ساختمان سبب رونق فراوری می گردد

به گزارش جعبه مهر، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی گفت: صنعت ساختمان یکی از مهمترین بخش های مالی در یک کشور است و هر اقدامی که در جهت معرفی پتانسیل ها و توانمندی ها در این صنعت انجام گیرد سبب رونق بیش از 200 صنعت مرتبط می گردد.

صنعت ساختمان سبب رونق فراوری می گردد

به گزارش خبرنگاران، بهمن حسین زاده عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان، اظهار کرد: در صنعت ساختمان برای دو میلیون نفر فرصت شغلی و بازار وسیع صادرات به کشورهای خارجی فراهم شده است.

وی با اشاره به حضور در نمایشگاه های خارجی، گفت: با حضور فعالی که در سایر نمایشگاه های خارج از کشور داشتیم، توسعه صادرات به 15 کشور علاوه بر چین و هند را سبب شدیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی اضافه نمود: در آینده نمایشگاهی برای بازسازی سوریه برگزار خواهیم کرد و از همه فراوریکنندگان برای گسترش روابط خارجی خود دعوت به حضور می کنم.

حسین زاده با اعلام برپایی 600نمایشگاه در کشور گفت: 40 نمایشگاه در اصفهان و 90نمایشگاه با تخصص بین المللی در تهران برگزار شده است. تاکنون 10 نمایشگاه نیز در حوزه صنعت ساختمان برپا شده که نشان از توانمندی های داخلی دارد.

وی سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت را حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ دانست و گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که این شرکت ها را گره گشا رونق فراوری اعلام کردند در هر نمایشگاه فضای مشخصی برای آنها در نظر گرفته می گردد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی با اشاره به تحریم های ظالمانه اعمال شده، یادآور شد: در این شرایط طبیعی است که با کاهش روابط شرکت های خارجی روبرو شویم، اما در مقابل با افزایش توان شرکت های داخلی و درخواست هایی برای افزایش فضا روبرو شده ایم که می تواند رونق فراوری را به خوبی نشان دهد.

حسین زاده درباره اکسپو 2020 نیز گفت: این رویداد که 5سال یکبار برگزار می گردد در سال 2020 در کشور دبی برپا خواهد شد و قطعا یک روز یا هفته اصفهان در آن خواهیم داشت. با توجه به جمعیت حدود 25میلیون نفری بازدید کنندگان این نمایشگاه، بهترین فرصت برای جذب گردشگر و معرفی توانمندی ها خواهد بود.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3434

به "صنعت ساختمان سبب رونق فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت ساختمان سبب رونق فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید