عرضه مدل پایین رده تبلت Pixel Slate به طور رسمی متوقف شد

به گزارش جعبه مهر، گوگل به تازگی و بدون دادن اطلاعات بیشتر از توقف فروش تبلت Pixel Slate دارای پردازنده Celeron اطلاع داد.

عرضه مدل پایین رده تبلت Pixel Slate به طور رسمی متوقف شد

به گزارش خبرنگار ، گوگل را نمی توان یکی از شرکت های بزرگ و قدرتمند فراوری تبلت دانست اما پیکسل اسلیت - Pixel Slate جزو معدود ساخته های این شرکت در بخش تبلت است که می گردد آن را رقیبی برای برای سری iPad Pro و Surface Pro 6 مایکروسافت نامید. تبلت Pixel Slate با طراحی زیبا، مشخصات خوب، ابزارهای جانبی جهت ارتقای عملکرد و قیمت برابر 599 دلار وارد بازار شد.

این تبلت گوگل دارای مشکلاتی است که یکی از آن ها را می توان پردازنده Celeron شرکت اینتل که با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می گردد دانست. این تبلت 12.3 اینچی که دارای سیستم عامل Chrome OS منحصرا به وسیله سایت گوگل فروخته می شد. اما در اتفاقی عجیب موجودی آن به سرعت به اتمام رسید. به همین دلیل مدل دیگری از این تبلت که دارای پردازنده Celeron با 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است با قیمت 699 دلاری جایگزین آن شد.

کشف ناشناخته های شهر با نسخه جدید گوگل مپ

با اینکه تعداد کمی از افراد پیروز به خرید این 2 نسخه تبلت Pixle Slate شدند، هیچگاه فروش این دو نسخه از سر گرفته نشد. حتی به تازگی در خبری گزارش شد که کلیه سوابق و اسناد مرتبط با این دستگاه ها از فروشگاه الکترونیکی رسمی گوگل در ایالات متحده آمریکا پاک شده اند.

هم اکنون تنها 3 پیکربندی در بازه قیمت 799 تا 1599 دلار و تراشه های Core i3، Core i5 و Core i7 اینتل در سایت رسمی این شرکت حضور دارد. حتی تخفیف های این کالا ها نیز به تازگی حذف شده اند. البته گفته می گردد که این تخفیفات در آینده ای نزدیک مجددا اعمال خواهند شد. در نتیجه بهتر است برای خرید آنان کمی صبر کنید.

اما بعد از مدت ها سکوت، گوگل بدون هیچ توضیحی اظهار داشت که فراوری تبلت پیکسل اسلیت مبتنی بر پردازنده Celeron، متوقف شده است. این شرکت همچنین اظهار داشت که هنوز هم از این مدل ها پشتیبانی خواهد نمود. ضمناً گوگل گفت که فروش تبلت پیکسل اسلیت را به وسیله فروشگاه های خود به صورت آنلاین ادامه خواهد داد.

اگر بخواهیم بدون جانب داری به این مسئله نگاه کنیم باید بگوییم که تبلت های مبتنی بر تراشه های Celeron اینتل برای کاربران مناسب نبوده اند و توان پردازشی پایین تری نسبت به اعضای دیگر خانواده خود دارند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1998

به "عرضه مدل پایین رده تبلت Pixel Slate به طور رسمی متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه مدل پایین رده تبلت Pixel Slate به طور رسمی متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید