لزوم برنامه ریزی برای برطرف اثرات منفی کرونا در حوزه فرهنگی

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/یزد استاندار یزد با بیان این که عملکرد پلیس این استان در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا قابل تحسین است، گفت: برنامه ریزی برای برطرف اثرات منفی ویروس کرونا در حوزه فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

لزوم برنامه ریزی برای برطرف اثرات منفی کرونا در حوزه فرهنگی

محمدعلی طالبی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان، در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی یزد، ضمن تبریک سال نو و سالروز بعثت خاتم الانبیاء (ص) اظهار کرد: سال 98 به علت تعدد ماموریت ها و مولفه هایی که بر امنیت تاثیرگذار بود سالی ویژه بود.

وی عملکرد پلیس یزد در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا و پیشگیری از آن در حوزه فرهنگی و اجتماعی و نیز در حوزه پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان را قابل تحسین دانست و اضافه نمود: این بیماری در حوزه فرهنگی اثرات منفی و مثبتی در پی خواهد داشت که باید از هم اکنون برای هر دو زمینه برنامه ریزی لازم انجام گردد.

استاندار یزد در ادامه از تعامل خوب پلیس و سازمان های دولتی در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تشکر و توضیح داد: اگر چه استان یزد در مقایسه با بیشتر استان های کشور از نظر شاخص های امنیتی در مرتبه مناسبی است اما با توجه به پیشینه و سابقه خوب استان یزد، باید با تلاش و تلاش بیشتر، شرایط مطلوب تری را در حوزه امنیت اجتماعی استان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت پلیس، طالبی در خاتمه به وسیله ارتباط بی سیم ضمن تبریک سال نو و عید مبعث رسول اکرم (ص)، برای همه کارکنان انتظامی استان که به وسیله گیرنده های رادیویی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5358

به "لزوم برنامه ریزی برای برطرف اثرات منفی کرونا در حوزه فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برنامه ریزی برای برطرف اثرات منفی کرونا در حوزه فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید