مانژوکیچ: سخت کوشش خواهم کرد تا الدحیل به تمامی اهدافش برسد

به گزارش جعبه مهر، مهاجم پیشین یوونتوس از پیوستنش به حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشحالی کرد و گفت: سخت کوشش خواهم کرد تا الدحیل به تمامی اهدافش برسد.

مانژوکیچ: سخت کوشش خواهم کرد تا الدحیل به تمامی اهدافش برسد

به گزارش خبرنگاران، ماریو مانژوکیچ که پس از چهار و نیم فصل حضور در یوونتوس، به دلیل جای نداشتن در برنامه های مائوریتزیو ساری ترجیح داد از این تیم جدا گردد، پس از عقد قرارداد رسمی با باشگاه الدحیل، برای ماجراجویی جدیدش با این تیم قطری وارد دوحه شد.

این مهاجم کروات که سابقه بازی در تیم های ولفسبورگ، بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید را هم در کارنامه اش دارد، در اولین اظهارنظرش پس از پیوستن به الدحیل گفت: خودم را آماده آغاز تجربه ای جدید در دنیای فوتبال با یکی از بزرگ ترین باشگاه های آسیا می کنم. قطعاً در کنار هم تیمی هایم سخت کوشش خواهم کرد تا به تیم برای رسیدن به تمامی اهدافش یاری کنم.

مانژوکیچ 33 ساله در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: خوشحالم که اولین چالش حرفه ای ام در آسیا را تجربه می کنم، برای همین سعی می کنم اثر خودم را بر الدحیل بگذارم.

این مهاجم کروات که پیش از این مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و میلان هم قرار داشت، این فصل اصلاً فرصت بازی برای یوونتوس پیدا نکرد.

مانژوکیچ که در سال 2015 از اتلتیکومادرید به یوونتوس پیوست، در 162 بازی از رقابت های مختلف برای بانوی پیر به میدان رفت و 44 گل هم به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگاران، الدحیل قطر یکی از رقبای تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4443

به "مانژوکیچ: سخت کوشش خواهم کرد تا الدحیل به تمامی اهدافش برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانژوکیچ: سخت کوشش خواهم کرد تا الدحیل به تمامی اهدافش برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید