مجید مظفری، سفیر گردشگری ایران شد

به گزارش جعبه مهر، مجید مظفری به عنوان سفیر گردشگری در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران معرفی گردید این بازیگر به همراه یک جوان به شهرهای کشور سفر می نماید و مبلغ گردشگری ایران می شوند.

مجید مظفری، سفیر گردشگری ایران شد

مجید مهدوی رئیس شرکت مادر تخصصی شرکت توسعه گردشگری و مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی به خبرنگار خبرنگاران گفت: یکی از بازیگران مشهور در سینما و تلویزیون که چهره ای شاخص و بدون حاشیه ای هست را به عنوان سفیر گردشگری انتخاب نموده ایم تا به شهرهای مختلف کشور برود او به همراه یکی از جوانان کشور که در زمینه گردشگری فعالیتی نداشته به سفر می روند تا از مناطق گردشگری دیدن نمایند و تجریبات خود را در دسترس عموم مردم قرار دهند. این گروه تا کنون این گروه از چند شهر گردشگری ایران دیدن نموده اند و سفرهایشان همچنان ادامه خواهد داشت.

مجید مظفری نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت: ایران جاذبه های گردشگری زیادی دارد اما به آن توجهی نمی گردد به عنوان مثال موضوع سرویس های بهداشتی در ایران بسیار مهم است اما هنوز در این زمینه مشکل داریم و مجتمع های مناسب در کشورمان بسیار کم است.

او ادامه داد: هر کشوری را مردم آن کشور آباد می نماید ایرانی ها باید در زمینه تبلیغ گردشگری ایران و معرفی امنیت آن به مردم کشورهای دیگر بسیار فعالیت نمایند و زمینه را برای جذب گردشگران کشورهای خارجی ایجاد نمایند در این زمینه استفاده از هنرمندان نیز برای تبلیغ گردشگری ایران بسیار مفید خواهد بود هنرمندان نیز این طرح ها حمایت خواهند کرد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1116

به "مجید مظفری، سفیر گردشگری ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید مظفری، سفیر گردشگری ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید