معرفی شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی

به گزارش جعبه مهر، شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی

شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی یکی از زیباترین و باشکوه ترین بخش های موجود در شهر دبی است . که همیشه توانسته است به یک قطب مهم گردشگری در شهر دبی تبدیل گردد . به طوری که امروزه بسیاری از گردشگران و مسافران را از سراسر دنیا به سوی خود جذب نموده است . شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی با داشتن امکانات فوق العاده ای که دارد همیشه برای همه گروه سنین شرایط بسیار عالی را فراهم نموده است . شما می توانید یک روز کامل را برای تفریح در این مکان باشکوه حتما اختصاص دهید . تا بتوانید در این مدت از همه بازی ها و ورزش های آبی موجود در این مکان بهره مند شوید . امکانات موجود در شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی به گونه ای هست که سبب شده است این مکان بیشتر برای بزرگسالان خوش می گذرد تا به خردسالان و بچه ها . در استخرهای اختصاصی و جداگانه بچه ها می توانند به راحتی بازی نمایند و شما تحت هیچ شرایطی نگران آن ها نباشید .

معرفی شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی

شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی در سال 1996 تاسیس شد و از زمانی که ساخته شد توانست همیشه مورد توجه قرار گیرد . در طول ساخت این پروژه عظیم تحقیقات فراوانی اجرا شده تا شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی بتواند به یکی از باشکوه ترین و فوق العاده ترین مکان ها در شهر دبی گردد . در داامه قصد داریم برای شناخت بیشتر این پارک اطلاعاتی از جمله امکانات موجود در این پارک را برای شما ارائه دهیم . شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی با داشتن شهرت دنیای و مدیریت فوق العاده ای که برای نگهداری و ارتقا آن انجام می گیرد در آینده های دور نیز به جزو یکی از مشهورترین مکان ها خواهد بود .

ساعات کاری شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی

ساعات کاری شهر بازی و پارک آبی واندرلند از صبح 6 تا 12 شب می باشد . این زمان می تواند یک زمان کافی برای بازدید از همه امکانات موجود در این پارک بهره مند شوید آن چنان روز خوشی و پر هیجانی در این پارک در انتظار شما است که مطمئن باسید در سفر بعدی خود به شهر دبی نیز سعی خواهید کرد از این مکان باشکوه بازدید کنید . بهتر است به توصیه های مطلوبی که هنگام بازدید به شما ارائه می گردد توجه کنید . ایمنی بسیار بالایی در شهر بازی و پارک آبی واندرلند فراهم است و مسئولان آن در نظر دارند با توجه به شرایط موجود و ارتقا دادن شرایط همیشه اقدامات کافی را انجام می دهند و همچنین بهداشت بالایی در شهر بازی و پارک ابی واندرلند موجود است . به گونه ای که توانسته رضایت همه مهمانان را بدست آورد و کارت بهداشت دنیای را کسب کند .

به طور مدام ایمنی های لازم برای رسیدگی به این امر اختصاص داده می گردد و برای آنالیز شرایط موجود از بازرسان با تجربه کافی استفاده می گردد و همچنین به طور ویژه امکانات جدید و تازه افزوده می گردد تا مطابق با تکنولوژی جدید باشد . برای تهیه بلیط در شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی می توانید هم به صورت آن لاین با مراجعه به سایت مربوطه بلییط مورد نظر را رزرو کنید و هم اینکه با حضور مراجعه ای به مکان های ویژه می توانید بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید . قیمت بلیط ها برای بچه ها و بزرگسالان متفاوت است و در شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی در بعضی از فصل های سال می توان تخفیف های ویژه ای در قیمت بلیط ها مشاهده کرد . همچنین اگر بلیط بزرگسالان و خردسالان را یکجا تهیه کنید در این صورت می توانید از تخفیف های ویژه نیز بهره مند شوید .

امکانات موجود در پارک آبی واندرلند دبی

شهر بازی و پارک آبی واندرلند دارای بهترین امکانات بوده است و همیشه توانسته است محبوبیت ویژه را در دل گردشگران کسب وند در نظر داشته باشید که در داخل این پارک و همچنین اطراف آن می توان تعداد بسیار زیادی از رستوران ها و کافی شاپ های مجلل و باشکوه را دید که در این مکان ها بهترین غذاهای بین المللی و متعلق به این ناحیه را می توان سفارش داد و انواع نوشیدنی های گوناگون را میل کرد . سینمای 5 بعدی بزرگ که می تواند یک تجربه بی نظیر برای همه افراد باشد . انواع بی شماری از ورزش های آبی در شهر بازی و پارک آبی واندرلند برای دوستداران چنین ورزش ها گزینه فوق العاده ای است . انواع سرسره ها و استخرها همیشه برای تفریح ها و ماجراجویی خاص در دسترس مهمانان و گردشگران است و همچنین هزینه استفاده از این امکانات نیز بسیار مناسب و مطلوب می باشد .

در نظرداشته باشید قبل از آغاز یک برنامه ریزی کوتاهی برای انتخاب بهتربن نوع بازی ها را انجام دهید در این صورت می توانید در طول بازدید خود در شهر بازی و پارک آبی واندرلند می توانید از چشم اندازه ای زیبایی که در اطراف این پارک حکم است نیز بهره مند شوید و زیبای های دبی را این این منطقه فوق العاده مشاهده کنید . جهت دست یابی به این پارک بسیار در دسترس است البته اگر تور های دبی را برای سفر و بازدید از این مکان انتخاب کنید در این صورت دیگر احتیاجی به دردسرهای انتخاب را ه و جهت و یافتن نقشه مربوطه که شما را برای رسیدن به شهر بازی واندرلند دبی کمک دهد احتیاج نخواهد بود .

یک روز پر از هیجان در شهر بازی و پارک آبی واندرلند

با توجه به شرایط حاکم در شهر بازی و پارک آبی واندرلند شما بدون شک یک روز فوق العاده ای با حضور در این مکان خواهید داشت . همچنین اطراف این پارک مراکز خرید لوکس بسکمک وجود دارد که معمولا گردشگران هنگام حضور در این بخش از این مراکز نیز دیدن می نمایند زیبایی های موجود در یک پارک ابی در یکی از زیباترین بخش های دنیا همیشه توانسته است رضایت همه افراد را به سوی خود جلب کند . در این پارک ابی شما می توانید همچنین ترکیبی از سایر بازی های موجود در مشهورترین شهر بازی های دنیا را مشاهده کنید . شکوه و عظمتی که در شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی مشاهده می گردد باعث شده است این ناحیه بتواند در شهر دبی نقش بسیار مهمی را در صنعت گردشگری دبی داشته باشد .

مسئولان و سرمایه گذارانی که به شهر بازی و پارک آبی واندرلند مربوط میشوند به طور پیوسته با الهام از بهترین و شیک ترین شهر بازی های موجود در سراسر دنیا برنامه مهمی را برای ارتقای این پارک انجام می دهند به طوری که سالیانه یک سرمایه بسیار مطلوبی برای بهره مندی هر پچه بهتر این پارک صرف می گردد . در شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی عکس برداری از بهترین نکات این پارک را از دست ندهید و سعی کنید از خوش خود در بخش های مختلف این پارک فیلم برداری کنید . در طول حضور خود سعی کنید فقط یک روز باشکوهی را برای خود فراهم کنید در این مکان شما تحت هیچ شرایطی گذر زمان را مشاهده نخواهید کرد . بی شک در بازدید خود از این پارک باشکوه می توانید یک خاطره به یاد ماندنی هم برای خود و هم برای دوستان و خانواده خود فراهم کنید .

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دلتابان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2470

به "معرفی شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهر بازی و پارک آبی واندرلند دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید