معرفی 10 بازی مشابه Clash of clans

به گزارش جعبه مهر، بازی clash of clans یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ در سبک kingdom building است. اساس بازی بسیار ساده است، یک پادشاهی بسازید در برابر حریفان آنلاین از آن دفاع کنید و به دیگر حریفان آنلاین حمله کنید تا منابع آنها را غارت کنید. بازی هم آنقدر عمق دارد که حسابی سرگرمتان کند و هم بسیار در دسترس است. با این حال مانند هر کس دیگر شما هم نهایتا از این بازی زده خواهید شد. اگر به دنبال جایگزینی برای clash of clans هستید اما همچنان می خواهید بازی شبیه به همان را انجام دهید باید بگویم جای درستی آمدید. در ادامه به شما 10 بازی مشابه clash of clans را معرفی می کنم که در نوع خود عالی هستند:

معرفی 10 بازی مشابه Clash of clans

Age of Empires: Castle Siege

Age of Empires: Castle Siege یکی از بازیهای جدید مشابه به clash of clans است. تمدن خود را انتخاب می کنید آن را می سازید و حفظ می کنید و سپس به مبارزه می پردازید. محافظان شهر خود را ارتقا می دهید و همچنین جنگجوهای خود را قوی تر می کنید تا به دیگران حمله کنید. بازی همچنین قهرمان هایی نیز دارد که می توانید مورد استفاده قرارشان دهید. این بازی را در Xbox نیز می توانید بازی کنید در کل بازی بدی نیست.

دانلود بازی Age of Empires: Castle Siege

Boom Beach

Boom Beach یکی دیگر از بازی های سبک ساخت پادشاهی روی موبایل است. هدفتان در این بازی ساخت یک پایگاه در امتداد ساحل است. سپس حریفانتان باید به ساحل حمله نمایند و خط دفاعی شما را بشنمایند. بر خلاف دیگر بازی ها مانند clash of clan این بازی campaign mode طولانی دارد. علاوه بر سینگل پلیر حریفان اینترنتی نیز دارید حتی در بعضی بخش های بازی می توانید بازی دو نفره را تجربه کنید.

دانلود بازی Boom Beach

Call of Duty: Heroes

Call of Duty: Heroes در واقع همان clash of clan است با تم بازی Call of Duty. بازی را با یک پایگاه آغاز می کنید. کارتان ارتقا و دفاع از آن است. کنترل قهرمان های مختلف بازی Call of Duty را در اختیار دارید و می توانید آنها را ارتقا دهید تا قابلیت های جدیدشان باز گردد. می توانید با دیگران متحد شوید و به یکدیگر نیرو بدهید. این بازی همچنین حالات campaign mode, a survival mode و PvP را نیز در خود دارد. حتی در این بازی می توانید از حمله پهبادها بهره ببرید. بازی فوق العاده ای نیست اما بد هم نیست.

دانلود بازی Call of Duty: Heroes

Castle Clash: Brave Squads

Castle Clash: Brave Squads از بازی های بسیار محبوب مانند clash of clan است. این بازی بیش از 50 میلیون نصب داشته است. در این بازی یک روستا می سازید از آن دفاع می کنید و با حریفان مقابله می کنید. می توانید قهرمان های خود را ارتقا دهید و به مبارزه با دیگر قهرمانان بفرستید. این بازی نیز مانند دیگر بازی های هم نوعش رایگان است و اگر clash of clans را دوست داشته باشید از آن لذت خواهید برد. در ابتدا بازی Castle Clash: Age of Legends نام داشت اما طی آپدیت هایی که برای آن آمد تبدیل شد به Castle Clash: Brave Squads.

دانلود بازی Castle Clash: Brave Squads

Jungle Heat: Weapon of Revenge

Jungle Heat: Weapon of Revenge یکی دیگر از بازی های مشابه clash of clans است که بیشتر روی قهرمان ها تمرکز نموده. قهرمانان زیادی در این بازی حضور دارند و هرکدام قابلیت های مخصوص خودش را دارد. وگرنه سبک بازی بسیار آشنا است. یک پایگاه می سازید، ارتقا می دهیدش از آن دفاع می کنید و به پایگاه دیگر بازیکنان حمله می کنید. امتیازی که این بازی دارد قابلیت بازی کردن آن به وسیله فیس بوک است. حتی از ویندوز فون نیز پشتیبانی می نماید. Jungle Heat تورنمنت هایی نیز دارد که بازیکنان را فعال نگه می دارد. آپدیت های اخیر کمی برای افرادی که طولانی مدت Jungle Heat را بازی نموده بودند سخت بود. اما به زودی آنها نیز عادت خواهند کرد.

دانلود بازی Jungle Heat: Weapon of Revenge

Lords Mobile

Lords Mobile یکی دیگر از بازی های سبک ساخت پادشاهی است که بیشتر از clash of clans شبیه به بازی Boom Beach است. با این حال اصل و اساس بازی همچنان همان است. قهرمان میسازید، نیروی هجومی فراوری می کنید و سپس به نبرد با دیگر بازیکنان می روید. این بازی شامل عناصر بازی های RPG نیز می گردد چون قهرمان های خود را ارتقا سطح می دهید. همچنین می توانید آدم بدها را در نقشه بکشید تا پاداش های اضافی دریافت کنید. مانند بسیاری از بازی های مشابه در Lords Mobile نیز می توانید از دیگران یاری بگیرید. این بازی سابقه مسائل اتصال نیز داشته، هرچند زیاد مهم نیست اما خوب است قبل از نصب از این موضوع مطلع باشید.

دانلود بازی Lords Mobile

Seigefall

Seigefall بازی سبک ساخت پادشاهی است از Gameloft. این بازی ایده بازی مانند clash of clans را با مکانیزم جمع آوری کارت ترکیب نموده است. نیروآماده می کنید، قهرمان ها را ارتقا می دهید و مانند تمام بازی های دیگر پایگاهتان را می سازید. اما طلسم هایی که در بازی استفاده می کنید به شکل کارت مصرف می شوند. این کارت ها به شما اجازه می دهند نیروهایتان را بهبود بدهید و در میدان جنگ اژدها احضار کنید. در طول بازی کردن این کارت ها را بدست می آورید. گرافیک بازی از حد معمول بالاتر است و Gameloft با اضافه کردن محتوا و آپدیت های جدید بازی را قوی نگه داشته.

دانلود بازی Seigefall

Star Wars: Commander

Star Wars: Commander به لطف نامش عرضه ای پر سرو صدا داشت. اما از آن به بعد کمی نادیده گرفته شده است. جدای همه اینها بازی بسیار خوبی است. می توانید برای هر دو طرف درگیر بازی کنید و شخصیت های هر کدام را به عنوان قهرمان مورد استفاده قرار دهید. در این بازی نیز می توانید نیروها، قهرمان ها و ساختمان هایتان را ارتقا دهید تا نیرومند تر شوند.

دانلود بازی Star Wars: Commander

Stick War: Legacy

Stick War: Legacy بازی است که کمی متفاوت است. در این بازی برای خود نیرو میسازید تا به نیروهای حریف هجوم ببریدتا بر همه حکمرانی کنید. می توانید کل نیروها را رهبری کنید و یا یک نیروی منحصر بفرد را در کل بازی بسیار اکشن است. عمق بازی مانند دیگر بازی های این لیست نیست اما اصول پایه ای مانند بدست آوردن منابع را دارد. برای پیروزی حتما باید استراتژی داشته باشید. شاید گرافیک چندان چشمگیری نداشته باشد اما بازی کردنش لذت بخش است.

دانلود بازی Stick War: Legacy

Total War Battles: Kingdom

Total War Battles: Kingdom یکی دیگر ازبازی های جدید سبک ساخت پادشاهی است. این بازی توسط SEGA ساخته شده و اوایل 2016 بیرون داده شد. ویژگی های این بازی نیز همان ساخت معدن، ساختمان فراوری نیرو و مبارزه با دیگر حریفان است. حتی می توانید زمین نزدیگ به پادشاهی خود را بنا به میل خود تغییر دهید. برخلاف بسیاری از بازی های دیگر این بازی را می توانید در پلتفرم های مختلف از جمله کامپیوتر شخصی، موبایل و تبلت بازی کنید. گرافیک بازی از حد معمول بالاتر و قابل قبول است. در اوایل بازی با مسائلی روبرو بود اما در حال حاضر به نظر می آید بیشتر آنها رفع شده است.

اگر در این لیست جای بازی را خالی میبینید آن را در قسمت کامنت به ما نیز معرفی کنید.

Price Paroxetine no rx Sweden It renders the subject dysfunctional in priceoccupational, or other important areas and this impairment causes paroxetine no rx. Cheap Paroxetine no rx. Buying Paroxetine online over the counter. Order Paroxetine no prescription. Paroxetine pictures. Buy Paroxetine from mexico. For instance, the antihistaminic medical product Periactin is used for the acute and chronic hives, contact dermatitis, Quinckes disease, and rhinitis buy periactin online without prescription. Where can i Buy Periactin Online Without Prescription With Fast Few days Delivery.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: بدونیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3659

به "معرفی 10 بازی مشابه Clash of clans" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 بازی مشابه Clash of clans"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید