مهمترین رستوران های قازان

به گزارش جعبه مهر، معرفی مهمترین رستوران های قازان

شهر قازان در کشور روسیه از میزبانان جام جهانی 2018 بود. این شهر اهمیت بسکمک از نظر تجاری دارد و از پرجمعیت ترین شهرهای روسیه است. این شهر پر رونق رستوران های زیادی نیز دارد. اطلاع از مهمترین رستوران های قازان در زمان سفر به این شهر گردشگران را کمک خواهد کرد.

مهمترین رستوران های قازان

شهر قازان رستوران های زیادی دارد. برخی از آن ها بسیار شیک و مجلل هستند و برخی کوچک و خودمانی. در سفر به این شهر هم غذاهای روسی را امتحان کنید و هم به سراغ غذاهای سنتی تاتارستان بروید. در ادامه مهمترین رستوران های قازان آورده شده اند.

رستوران مالابار از مهمترین رستوران های قازان

رستوران مالابار از رستوران های هندی شهر قازان است که غذاهای تند اما سالم و گیاهی سرو می کند. دکور این رستوران نیز مانند غذاهایش گرم است و سرمای قازان را برای مهمانانش لذت بخش می کند.

رستوران پیلیوت خولوست یاکا از مهمترین رستوران های قازان

رستوران پیلیوت خولوست یاکا از مهمترین رستوران قازان است که تاریخ ساخت آن به دهه اول قرن 19 بر می شود. این رستوران که در اول سال 1800 ساخته شده بسیار شیک و مجلل است. فضای این رستوران برای آن ها که به دنبال فضای رومانتیک هستند بسیار عالی است. غذاهای این رستوران گران هستند، اما همه چیز در میان آن ها پیدا می شود، از غذاهای گیاهی گرفته تا غذاهای دریایی.

کافه رستوان پاشمیر

کافه رستوران پاشمیر از رستوران های مدرن شهر است. این رستوران رنگ و بویی از سنت های شهر را در خود ندارد. شبیه این رستوران شیک و امروزی را در هر کجای دنیا می توان دید. اما سرآشپزهای چچنی و ازبکی این رستوران تنها در این رستوران از مهمانان پذیرایی می کنند.

رستوران روبای

رستوران روبای از دیگر مهمترین رستوران های قازان است. یک رستوران شیک و لوکس که دکوراسیون آن تزئینات سنتی دارد. این رستوران همه تلاش خود را کرده است تا فضایی خواستنی و آرام را برای مهمانان خود فراهم کند.

رستوران آلاناش

رستوران آلاناش با طراحی داخلی ساده و شیکش متفاوت شده است. سرعت سرویس دهی در این رستوران بالا است. بنابراین برای گردشگرانی که زمان بیش از هر چیزی مهم است می تواند گزینه خوبی باشد. در ساعت های بین 5 تا 9 رستوران تخفیف خوبی دارد. این ساعت ها به ساعت های خوشحال شهرت دارند. با برنامه ریزی می توانید از این تخفیف برخوردار شوید.

رستوران تاتارتسکای اوسادبا از مهمترین رستوران های قازان

رستوران تاتارتسکای اودسابا از محبوب ترین رستوران های قازان محسوب می شود. عده بسیاری برای نخستین بار غذاهای تاتاری را در این رستوران امتحان کرده اند. علاوه بر غذاهایش از دیدن فضای این رستوران نیز لذت خواهید برد. هرچند این رستوران شلوغ است، اما از جذابیت های آن نمی کاهد. ممکن است غذا کمی دیر آماده شود، اما هرگز از کیفیت آن کم نخواهد شد.

رستوران دوم تاتارسکوی کولیناری

رستوران دوم تاتارسکی کولیناری یکی از لوکس ترین و مهمترین رستوران های قازان است. پیشخدمت های این رستوران با دستکش سفید از شما پذیرایی خواهند کرد. غذاهای این رستوران گران هستند، اما از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردارند.

کافه چاک چاک

کافه چاک چاک ممکن است جزء رستوران های مهم و شیک شهر نباشد، اما غذاهای خیلی خوش مزه و البته ارزانی دارد که مناسب گردشگرانی است که هزینه زیادی بابت غذا پرداخت نمی کنند. در این کافه امتحان طعم غذاهای تاتاری و اروپایی را نباید از دست داد. کافه های شلوغ در دل شهر گردشگران را به فرهنگ مردم آن شهر نزدیک تر خواهند کرد.

در بالا مهمترین رستوران های قازان به افرادی که قصد سفر به این شهر روسی را دارند معرفی شده است. بهتر است گردشگران پیش از سفر مقدار هزینه ای که قرار است صرف خورد و خوراک شود را مشخص کنند.

جهت بازدید برترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور ارمنستان ارزان
  • تور پاتایا

0

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دلتابان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4801

به "مهمترین رستوران های قازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین رستوران های قازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید