مهم ترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی بازاریابی و فروش است

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، بازاریابی و فروش صنایع دستی را از مهم ترین دغدغه های هنرمندان این حوزه برشمرد.

مهم ترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی بازاریابی و فروش است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه با تأکید بر به کارگیری روش های نوین بازاریابی، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه مارکتینگ و برندسازی و تشویق به تجاری سازی صنایع دستی باید این دغدغه را برطرف کنیم.

یزدان پناه با بیان اینکه ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی یکی از الزامات برطرف این دغدغه است، اضافه نمود: مذاکراتی در این زمینه صورت گرفته است که در امسال که با عنوان رونق فراوری نام گذاری شده، امیدواریم این مهم محقق گردد.

او با اشاره به پرداخت تسهیلات و حمایت هایی که از هنرمندان صنایع دستی انجام می گردد، توضیح داد: باید در مسیری حرکت کنیم که خرید صنایع دستی به یک احساس احتیاج تبدیل گردد و مردم از هزینه کردن در این بخش، احساس خوب داشته باشند و لذت ببرند.

او مطرح کرد: یکی از مزیت های استان ما وجود رشته تحصیلی صنایع دستی در دانشگاه بجنورد است که از اساتید و دانشجویان این رشته برای پیوند با هنرمندانی که به صورت سنتی در بخش صنایع دستی فعال هستند، برای آموزش و رونق این حوزه بهره مند خواهیم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه بسیاری از فعالان صنایع دستی در روستاها و مناطق محروم فعال و از قشر بانوان هستند، گفت: برنامه هایی به منظور حمایت بیشتر از گروه های آسیب پذیر و یاری به رونق فراوریات آنها صورت گرفته است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1932

به "مهم ترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی بازاریابی و فروش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی بازاریابی و فروش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید