موافقت با اجرای دو طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قزوین

به گزارش جعبه مهر، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین گفت: با اجرای دو طرح پیشنهادی احداث تاسیسات گردشگری در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک موافقت شد.

موافقت با اجرای دو طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران قزوین، نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان گفت: در نخستین جلسه کمیته میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، احداث مجتمع گردشگری عمومی در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک با توجه به موقعیت محل احداث، کاربری های پیش بینی شده در طرح پیشنهادی و مکمل بودن با این منطقه مناسب تشخیص داده شد و با اجرای طرح احداث سفره خانه سنتی در همین منطقه نیز با توجه به قرارگیری طرح در جهت گردشگری و احتیاج این محور به تاسیسات پذیرایی موافقت شد.

او اضافه کرد: مقرر شد در مورد احداث مجتمع گردشگری عمومی در جاده نجف آباد نیز طرح پیشنهادی اصلاح و به روزرسانی و با توجه به مکان قرارگیری پروژه دلایل توجیهی در جلسه بعد این کمیته ارائه گردد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان تاکید نمود: با توجه به شرایط موجود متاثر از شیوع ویروس کرونا و رکود بی سابقه در حوزه گردشگری، در سال 1400مصمم به حمایت از سرمایه گذاران فعال و متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش هستیم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9737

به "موافقت با اجرای دو طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با اجرای دو طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید