موافقت شورای پول و اعتبار با سیاست های همتی برای مقابله با کرونا

به گزارش جعبه مهر، شورای پول و اعتبار با برنامه ها و سیاست های اعتباری پیشنهادی رئیس کل بانک مرکزی در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت کرد.

موافقت شورای پول و اعتبار با سیاست های همتی برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، جلسه شورای پول و اعتبار به ریاست دکتر عبدالناصر همتی برگزار گردید و شورا پس از استماع و بحث و آنالیز در رابطه با برنامه های در دست تدوین بانک مرکزی در سال جهش فراوری، مقرر نمود در جلسات بعدی گزارشات لازم در این رابطه ارائه گردد. در این جلسه همچنین رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از خدمات پرسنل نظام بانکی در طول دوره شیوع ویروس کرونا که تعدادی از همکاران بانکی نیز در حین انجام ماموریت جان خود را از دست داده اند، به اطلاع اعضای شورا رساند.

شورای پول و اعتبار ضمن تقدیر از خدمات شبکه بانکی کشور و همدردی با خانواده جانباختگان کارکنان بانک ها ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، مقرر کرد بانک مرکزی نسبت به هماهنگی لازم با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تدوین پروتکل های بهداشتی در ارتباط با فعالیت شعب بانک ها در شرایط بیماری کرونا و تداوم تامین تجهیزات و امکانات لازم برای حفاظت از سلامت پرسنل توسط بانک ها، اقدام و به شبکه بانکی ابلاغ گردد.

لازم به ذکر است در این جلسه گزارشی از تمهیدات لازم برای ترمیم، تجهیز و ارتقای خدمات الکترونیکی شبکه بانکی با هدف کاهش ارائه خدمات حضوری در شعب بانک ها به اطلاع اعضای شورا رسید.

انتهای پیغام/

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5621

به "موافقت شورای پول و اعتبار با سیاست های همتی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت شورای پول و اعتبار با سیاست های همتی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید