نبرد داماش و ملوان در شهرآورد گیلان، کوشش بادران و نود برای صدرنشینی

به گزارش جعبه مهر، در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک شهرآورد گیلان بین تیم های ملوان و داماش برگزار می گردد و تیم های بادران تهران و نود ارومیه برای کسب صدر جدول به مصاف حریفان خود می روند.

نبرد داماش و ملوان در شهرآورد گیلان، کوشش بادران و نود برای صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک امروز (سه شنبه) با انجام 9 بازی شروع می گردد که در مهم ترین این دیدارها، آلومینیوم اراک به مصاف نود ارومیه می رود.

شاگردان وحید بیاتلو که در دو دیدار هفته اول خود توانستند 6 امتیاز کسب نمایند و با پیروزی بر تیم های علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت در رتبه دوم جدول رقابت های لیگ یک قرار بگیرند، در این بازی خارج از خانه به دنیال پیروزی هستند تا با تزلزل تیم بادران تهران در رتبه اول بتوانند به صدر جدول لیگ دسته یک صعود نمایند. در مقابل تیم آلومینیوم اراک که در دو بازی اول خود، با یک برد و یک تساوی 4 امتیاز کسب نموده، با حمایت طرفداران خود در این بازی خانگی به دنبال پیروزی است و باید دید تقابل تفکرات محمود فکری و وحید بیاتلو چه نتیجه ای را به دنبال می آورد.

در بازی مهم دیگر امروز (سه شنبه) بادران تهران با تیم تازه تاسیس رایکا بابل بازی می نماید. نارنجی پوشان بادرانی که با راهنمایی فرهاد کاظمی، تا اینجای کار با کسب دو پیروزی مقابل استقلال خوزستان و نیروی زمینی تهران در صدر جدول قرار دارند، در استادیوم هفت تیر بابل به دنبال کسب سه امتیاز هستند تا صندلی خود را در رتبه اول جدول مستحکم نمایند. از طرفی دیگر رایکای بابل با یک باخت و یک تساوی در دو هفته اول، در صندلی پانزدهم جدول واقع شده است و برای بهتر کردن شرایط خود در رقابت های لیگ یک به سه امتیاز این بازی خانگی احتیاج دارند.

همچنین، ملوان بندرانزلی به مصاف داماش گیلان می رود و شهرآورد گیلان در هفته سوم برگزار می نمایند. ملوان که هفته گذشته، علی لطیفی را برکنار نموده و آرتا منهاجی را به عنوان سرمربی موقت خود برگزیده، به دنبال بهبود شرایط خود در جدول رقابت های لیگ یک است و برای اینکه از رتبه سیزدهم جدول بالا بیاید، به بردن رقیب همشهری خود و کسب سه امتیاز این بازی احتیاج دارد. در مقابل داماش گیلان اوضاع بهتری نسبت به ملوان دارد و با 4 امتیاز در رده سوم جدول واقع شده است و می تواند با کسب پیروزی در این بازی خود را نیمه بالای جدول نگه دارد.

برنامه هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک به توضیح زیر است:

قشقایی شیراز-مس رفسنجان ساعت 18:00

نیروی زمینی-سپیدرود رشت ساعت 18:00

ملوان-داماش گیلان ساعت 18:00

آرمان گهر-مس کرمان ساعت 18:00

سرخپوشان پاکدشت-گل ریحان البرز ساعت 18:00

علم و ادب تبریز-خوشه طلایی ساوه ساعت 18:00

استقلال خوزستان-فجر سپاسی ساعت 18:00

آلومینیوم اراک-نود ارومیه ساعت 18:00

رایکا بابل-بادران تهران ساعت 18:00

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2741

به "نبرد داماش و ملوان در شهرآورد گیلان، کوشش بادران و نود برای صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد داماش و ملوان در شهرآورد گیلان، کوشش بادران و نود برای صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید