نقشه یووه برای ایکاردی: صبر کن تا ایگواین و مانزوکیچ را بفروشیم

به گزارش جعبه مهر، سران یوونتوس از مهاجم آرژانتینی اینتر خواسته اند تا از رفتن به ناپولی صرف نظر نموده و برای پیوستن به بانوی پیر اندکی صبر کند.

نقشه یووه برای ایکاردی: صبر کن تا ایگواین و مانزوکیچ را بفروشیم

نقشه یووه برای ایکاردی: صبر کن تا ایگواین و مانزوکیچ را بفروشیم

باشگاه یوونتوس برای ممانعت از رفتن مائورو ایکاردی به ناپولی به او یک پیشنهاد داده است.

ایکاردی بعد از اختلافاتی که فصل گذشته میان او و باشگاه اینتر رخ داد، در لیست بازیکنان فروشی این تیم قرار گرفته و سرمربی جدید تیم آنتونیو کونته هم گفته که نیازی به او ندارد. با این وجود پیدا کردن یک مقصد جدید برای ایکاردی سخت است و این در حالی است که اینتر حاضر است او را در ازای 60 میلیون یورو که پنجاه میلیون یورو کمتر از رقم غرامت فسخ قراردادش است، بفروشد.

طبق ادعای اسکای اسپورت ایتالیا، تازه ترین پیشنهادی که ایکاردی دریافت نموده از جانب باشگاه ناپولی بوده که به او حقوق 10 میلیون یورو در سال را پیشنهاد نموده و علاوه بر آن آماده پرداخت رقم مدنظر باشگاه اینتر هم هست. به این ترتیب ظاهراً ایکاردی که پیش از این بر پیوستن به یوونتوس تأکید داشت، وسوسه شده است که پیشنهاد ناپولی فکر کند.

گویا همین موضوع هم سبب شده که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به منطقه ایبیسا، جایی که ایکاردی و مدیربرنامه هایش حضور دارند سفر و به او توصیه کند که قبل از اتخاذ هر تصمیمی از جمله ارائه وعده به اینتر یا پذیرش پیشنهاد ناپولی، صبر کند تا بانوی پیر دو مهاجم فعلی خود گونسالو ایگواین و ماریو مانزوکیچ را بفروشد و هزینه خرید مهاجم سابق سامپدوریا را تأمین کند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2142

به "نقشه یووه برای ایکاردی: صبر کن تا ایگواین و مانزوکیچ را بفروشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه یووه برای ایکاردی: صبر کن تا ایگواین و مانزوکیچ را بفروشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید