هدست واقعیت افزوده برای رقابت با دونده مجازی

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، همه دوندگان حرفه ای برای افزایش توانایی ها و پیگیری تمرینات حرفه ای به یک رقیب تمرینی نیاز دارند. هدست گست پیسر می تواند نیاز به چنین حریفانی را برطرف کند و در زمانی که شخصی برای تمرین وجود ندارد، این کار را به طور مجازی برای ورزشکاران انجام دهد.

هدست واقعیت افزوده برای رقابت با دونده مجازی

این حریف تمرینی مجازی تنها برای دونده ای که هدست را بر روی صورت خود قرار داده قابل مشاهده است و کاربر می تواند سرعت حرکت آن را تنظیم کند تا در صورت لزوم با افزایش سرعت دویدن از این حریف تمرینی جلو بزند یا همیشه در پشت وی باقی بماند.

کنترل سرعت این دونده مجازی از طریق یک اپلیکیشن به همین نام صورت می گیرد و راستا و سرعت دویدن آن به همین شیوه تنظیم می شود. امکان همگام سازی دونده مذکور با شبکه اجتماعی استراوا که مختص دوچرخه سواران و دوندگان است نیز وجود دارد.

وزن هدست طراحی شده بدین منظور 90 گرم است و دقت نمایشگر آن 1280 در 720 پیکسل است. عمق میدانی هدست مذکور 30 درجه و عمر شارژ باتری آن شش ساعت است. فرایند شارژ از طریق کابل یو اس بی - سی صورت می گیرد. قیمت این هدست که در جولای سال 2021 به بازار می آید 200 دلار است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7030

به "هدست واقعیت افزوده برای رقابت با دونده مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت افزوده برای رقابت با دونده مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید