هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، متن آگهی تبلیغاتی یادشده توسط ابررایانه واتسون نوشته شد و برای طراحی محتوای این تبلیغ از داده های موجود در مجموعه ای از تبلیغات بازرگانی سال های گذشته استفاده شد که جوایز برتر را دریافت نموده بودند و بیشترین واکنش احساسی مخاطبان را برانگیخته بودند.

هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت

آگهی هایی که هوش مصنوعی برای طراحی تبلیغ تلویزیونی خود از آن استفاده کرد، در 15 سال گذشته به علت خلاقیت فراوان برنده جایزه بین المللی شیر طلایی فستیوال کن شده بودند. الگوریتم های هوشمند ابررایانه آی بی ام نیز اطلاعات لازم برای طراحی اشیا، موقعیت ها، اقدامات و غیره را به این آگهی بازرگانی افزودند.

برای دریافت اطلاعات مربوط به واکنش های عاطفی نیز از اپلیکیشن هوشمند MindX که در دانشگاه نیوساوت ولز استرالیا ابداع شده، استفاده شد. این برنامه بعد از مشاهده واکنش های تعدادی بیننده به تبلیغات متنوع تلویزیونی خودروهای مختلف می تواند سرنخ های عاطفی مورد احتیاج را جمع آوری کند و بر اساس آن برای طراحی تصاویر، موقعیت ها، اصوات و غیره به گونه ای همدلی و همراهی مخاطب را برانگیزند، تصمیم گیری کند.

در نهایت متن کامل این آگهی تلویزیونی که با جزئیات کامل توسط هوش مصنوعی طراحی شده بود، برای ساخت در اختیار یک گروه کارگردانی نهاده شد. برای مشاهده این آگهی و شیوه فراوری آن به این نشانی مراجعه کنید.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 680

به "هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید