وزارت علوم امیدوار به دریافت اینترنت رایگان برای دانشگاه ها

به گزارش جعبه مهر، معاون آموزشی وزارت علوم گفت: برای بهره مندی دانشگاه ها از ترافیک رایگان و در جهت تکمیل زیرساخت های لازم در توسعه آموزش مجازی با وزارت ارتباطات مکاتبه شد که امیدواریم این حمایت در تمام استان ها محقق گردد.

وزارت علوم امیدوار به دریافت اینترنت رایگان برای دانشگاه ها

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، در نشست وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه با جمعی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به فعالیت های وزارت علوم در زمینه مدیریت شرایط حاصل از شیوع بیماری کرونا اشاره نمود.

وی ادامه داد: از چهارم اسفندماه فعالیت وزارت علوم با هدف به حداقل رساندن آسیب ها، جبران کاستی های آموزشی، بهره مندی از امکانات آموزش الکترونیکی و آمادگی در صورت تداوم مشکل و حفظ ظرفیت های به دست آمده برای آینده، در صورت روبرو شدن با شرایط مشابه کار خود را شروع کرد.

معاون آموزشی وزیر علوم ادامه داد: در هفتم اسفندماه نشستی نیز با معاونان آموزشی دانشگاه ها برگزار گردید، دهم اسفند بخشنامه ای در مورد توجه و تأکید بر ادامه فعالیت های آموزشی به صورت مجازی به دانشگاه ها ابلاغ شد و برای حمایت، هماهنگی و پشتیبانی های ضروری کارگروه تخصصی آموزش های الکترونیکی نیز در وزارت عتف تشکیل داده شد.

معاون آموزشی وزارت علوم در ادامه به دیگر اقدامات حوزه آموزشی آموزش عالی اشاره نموده و گفت: برای بهره مندی دانشگاه ها از ترافیک رایگان و در جهت تکمیل زیرساخت های لازم در توسعه آموزش مجازی با وزارت ارتباطات مکاتبه شد که امیدواریم این حمایت در تمام استان ها محقق گردد.

وی اضافه کرد: در جهت حضور در عرصه بین المللی و همفکری و بهره مندی از تجربیات سایر کشورهای درگیر با مشکل بیماری کرونا، در 3 نشست ویدئو کنفرانسی که توسط سازمان یونسکو ترتیب داده شده بود مشارکت داشته و نظرات و تجربیات خود را ارائه کردیم. خوشبختانه امروز افزون بر 90 درصد از دانشگاه های دولتی کشور می توانند آموزش الکترونیکی را به دانشجویان خود در سطوح مختلف ارائه نمایند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5609

به "وزارت علوم امیدوار به دریافت اینترنت رایگان برای دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت علوم امیدوار به دریافت اینترنت رایگان برای دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید