کارنامه ورزش ایران در سال 97 درخشان است، ورزش همگانی در اولویت

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر عصر شنبه در آئین افتتاح زمین های چمن مصنوعی شهرستان آرادان و روستای فروان بابیان اینکه امروز به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چند پروژه جدید در شهرستان های گرمسار و آرادان به بهره برداری رسیده است، تأکید کرد: به لطف خداوند و همراهی مردم در سال 97، در هر استان سمنان چند پروژه به بهره برداری رسیده است که حاصل همدلی و همراهی مردم با مدیران ورزشی کشور است.

کارنامه ورزش ایران در سال 97 درخشان است، ورزش همگانی در اولویت

وی بابیان اینکه فجر چهلم، برای وزارت ورزش و جوانان از هفته دولت 97 شروعشده و تا انتها ایام الله دهه مبارک فجر 97 ادامه خواهد یافت، ابراز داشت: در این ایام مبارک، هرروز و هر هفته در هر یک از نقاط سرزمین مقدس ایران، پروژه ای برای رفاه حال مردم به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم از مهم ترین وظایف ما است، تأکید داشت: ما موظف هستیم تا هم شرایطی را برای نشاط عمومی مردم فراهم کنیم و هم برای قهرمانی جوانان گام برداریم از سوی دیگر باید گفت ما اطمینان داریم، شیر مردان تیم ملی فوتبال ایران که به راحتی دیوار چین را شکستند، بر سامورایی های ژاپن هم غلبه خواهند کرد.

سلطانی فر بابیان اینکه سال 97، سال بسیار پر رویدادی از حیث ورزش برای مردم ایران بود. تأکید کرد: در امسال کارنامه بسیار درخشانی را در مقوله ورزش داشتیم چراکه این سال را با جام جهانی شروع کردیم، در جاکارتا خوش درخشیدیم، در جام باشگاه ها و پاراالمپیک حضور یافتیم و در یک چهارم نهایی فوتبال، حضور دوتیم استقلال و پرسپولیس را تجربه کردیم و اکنون نیز تیم ملی ما در نیمه نهایی آسیا 2019 است.

وی در دیگر بخش سخنان خود، با بیان اینکه امروز ورزش همگانی در اولویت وزارتخانه است، گفت: به دنبال سفر رئیس جمهور در همه بخش ها اعتبار خوبی به استان اختصاص یافت و تامین اعتبار برای پروژه های جانبازان و معلولان و ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود و سایر پروژه ها به انجام رسیده است لذا باید گفت سیاست ما این است که با در اختیار قرار دادن امکانات به اقصی نقاط کشور شاهد موفقیت های جوانان در رویدادهای ملی باشیم و در نتیجه امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب، تا انتها سال 98 شاهد تکمیل و بهره برداری از پروژه ها باشیم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1017

به "کارنامه ورزش ایران در سال 97 درخشان است، ورزش همگانی در اولویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه ورزش ایران در سال 97 درخشان است، ورزش همگانی در اولویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید