کار زیبای بوکسور ژاپنی در سوپر بوکس جهان

به گزارش جعبه مهر، نایوا اینوئه پس از پیروزی برابر نونیتو دونایره در رقابت های سوپر بوکس جهان کاری کرد تا حریفش بتواند به قولش عمل کند.

کار زیبای بوکسور ژاپنی در سوپر بوکس جهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، نایوا اینوئه و نونیتو دونایره یکی از بهترین رقابت های چند سال اخیر بوکس را به نمایش گذاشتند. بوکسور ژاپنی توانست حریف فیلیپینی اش را شکست دهد و دو کمربند از چهار کمربند (اتحادیه جهانی بوکس و فدراسیون بین المللی بوکس) سنگین وزن را کسب کند. او همچنین توانست فاتح دومین دوره سوپر بوکس جهان گردد.

در این رقابت ها به برنده جایزه علی را می دادند. این جایزه باعث شد یکی از زیباترین حرکت ها در تاریخ این رقابت ها رقم بخورد.

دو مبارز پیش از بازی با احترام با هم برخورد کردند و این موضوع پس از خاتمه مبارزه نیز دیده شد. اینوئه 26 ساله در این مبارزه دونایره 36 ساله، الگوی دوران کودکی اش را پیش رو داشت. به همین خاطر رقابت خیلی خاصی محسوب می شد. پس از پیروزی بوکسور ژاپنی، هر دو ورزشکار در رختکن با هم عکس گرفتند. تا اینجا داستان معمولی میان دو بوکسور دیده شد اما اتفاقی که پس از آن رخ داد خاص بود.

دونایره یک ویدئو در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در کنارش فرزندانش و جایزه علی دیده می شدند. بوکسور فیلیپینی به فرزندانش قول داده بود با جام به خانه برمی گردد، ولی با شکست نمی توانست این کار را انجام دهد. به همین خاطر از اینوئه خواست تا جایزه را به او بدهد. بوکسور ژاپنی بلافاصله جام قهرمانی را به او داد. در ویدئو یکی از فرزندان دونایره از اینوئه تشکر می کند و پیروزی اش را به او تبریک می گوید؛ اتفاقی که پیش از آن هرگز دیده نشده بود.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3899

به "کار زیبای بوکسور ژاپنی در سوپر بوکس جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار زیبای بوکسور ژاپنی در سوپر بوکس جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید