کتابخانه مرکزی رشت نیازمند اعتبار 20 میلیارد تومانی

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/گیلان مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت فیزیکی 54 درصدی پروژه کتابخانه مرکزی رشت اطلاع داد و گفت: تکمیل پروژه مذکور به بالغ بر 20 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

کتابخانه مرکزی رشت نیازمند اعتبار 20 میلیارد تومانی

ماکان پدرام در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه فرایند اجرای پروژه بزرگ کتابخانه مرکزی شهر رشت از سال 1388 شروع شده است، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 8700 مترمربع در حال احداث است.

وی زیربنای کتابخانه مرکزی رشت را 7200 مترمربع در شش طبقه با بخش های مختلف دانست و اضافه نمود: در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 54 درصدی پروژه مذکور روبرو هستیم که در صورت تامین اعتبارات در یک بازه زمانی کوتاه تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از هزینه کرد هشت میلیارد و 700 میلیون تومان برای پروژه کتابخانه مرکزی رشت اطلاع داد و مطرح نمود: برای تکمیل پروژه بالغ بر 20 میلیارد تومان اعتبار ضروری است. البته سفت کاری سازه کتابخانه به اتمام رسیده و تاسیسات آب و برق اجرایی شده است.

پدرام با بیان اینکه نازک کاری و نمای ساختمان کتابخانه در صورت تامین اعتبار مناسب به زودی انجام می گردد، اعلام نمود: میزان پیشرفت پروژه های عمرانی وابسته به میزان تخصیص اعتبارات سالانه است که حجم کار اجرایی را برای پیمانکار تعریف می نماید.

وی یکی از دلایل عقب ماندگی پروژه کتابخانه مرکزی رشت را عدم تخصیص اعتبارات سالانه مناسب دانست و یادآور شد: این پروژه برای استان مهم است و در صورت تامین اعتبار کار توسط کارفرما پیگیری شده و خیلی زود به نتیجه می رسد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3972

به "کتابخانه مرکزی رشت نیازمند اعتبار 20 میلیارد تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه مرکزی رشت نیازمند اعتبار 20 میلیارد تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید