گرمسار به قطب صنعتی ایران تبدیل می شود

به گزارش جعبه مهر، فرماندار گرمسار گفت: این شهرستان با بهره گیری از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی به قطب صنعتی ایران تبدیل می شود.

گرمسار به قطب صنعتی ایران تبدیل می شود

به گزارش از ، وحید رجایی ظهر شنبه در دیدار با سرپرست معاونت نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به میزبانی دفتر خود با تأکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، قسمتی از حاکمیت و دولت است، گفت: این شهرستان با بهره گیری از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی به قطب صنعتی ایران تبدیل می شود.

او بابیان اینکه نزدیکی به پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور، وجود کریدور ریلی و جاده ای بین المللی و نیرو های بومی تحصیل کرده ازجمله پتانسیل های مطلوبی است که در این منطقه وجود دارد، اضافه کرد: مسائل زیرساختی و تأمین منابع برای جذب سرمایه گذاران در این منطقه با تعامل، هماهنگی و همکاری رفع می شود.

فرماندار گرمسار تأمین زیرساخت های اساسی ازجمله انتقال آب، برق، گاز و سایر خدمات رفاهی و ارتباطی به منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مستعد جذب سرریز سرمایه گذاران صنعتی است.

رجایی با تأکید بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در گرمسار برای ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار سال بیان نمود: تعامل و هماهنگی، دستگاه ها، شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی موجب توسعه پایدار شهرستان است.

او اضافه کرد: تأمین امنیت سرمایه گذار در مناطق ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

ح

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6096

به "گرمسار به قطب صنعتی ایران تبدیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرمسار به قطب صنعتی ایران تبدیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید