گله مقامات اطلاعاتی آمریکا از بی محلی عمدی ترامپ به توضیحاتشان

به گزارش جعبه مهر، یک پایگاه اینترنتی گزارش داد بعضی مقامات اطلاعاتی می گویند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنگامی که جامعه اطلاعاتی این کشور تحلیل هایشان را به او ارائه می دهند، عمداً بی اعتنایی می نماید.

گله مقامات اطلاعاتی آمریکا از بی محلی عمدی ترامپ به توضیحاتشان

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه هیل، مجله تایم گزارش کرد بنا به اعلام بعضی دستیاران ارشد دولت ترامپ که نامشان را فاش نکردند دونالد ترامپ، به هنگام نشست ها با مقامات اطلاعاتی در توجه نشان دادن به توضیحات آنها مشکل دارد و اغلب این مقامات باید به سختی کوشش نمایند تا به وسیله تصاویر کمکی همچنان توجه به ترامپ را به توضیحات خود حفظ نمایند و نکات را در قالب دو یا سه جمله بیان نمایند و همچنین چند بار اسم ترامپ و تیترها را تکرار نمایند.

در این گزارش معین شد که ترامپ در چندین مورد ظاهراً قادر به درک موضوعات نبوده است.

مجله تایم در گزارشش نوشته است که ترامپ به عنوان مثال در یک نشست درباره جنوب آسیا ادعا نموده است که نپال و بوتان بخش هایی از کشور هند هستند!

تایم و به نقل از مقامات اطلاعاتی و مقامات کنگره نوشته است که مشاوران ترامپ بعد از این اشتباه وی به او اطلاع داده اند که نپال یک کشور مستقل و بوتان هم یک پادشاهی مستقل است.

این گزارش بعد از آن منتشر می گردد که چند روز پیش گزارش شد؛ دونالد ترامپ، بامقامات اطلاعاتی آمریکا در مورد ارزیابی های آنها در مورد تحولات هسته ای ایران درگیری پیدا نموده است.

ترامپ روز چهارشنبه در توییتی گفت رهبران اطلاعاتی دولت وی که در مقابل سنای آمریکا شهادت داده بودند ایران به دنبال دستیابی به قابلیت های تسلیحات هسته ای نیست، در ارزیابی های خود اشتباه کردند.

ترامپ در توییتی نوشت : افراد اطلاعاتی ما ظاهراً در ارتباط با خطرهای مربوط به ایران به شدت ساده لوح و منفعل هستند. آنها اشتباه می نمایند.

ترامپ در توییت بعدی خود به تمسخر گفت که مقامات اطلاعاتی آمریکا باید دوباره به مدرسه بروند. همچنین ترامپ رسانه های آمریکا را نیز از بابت اختلافات موجود میان خود و جامعه اطلاعاتی کشورش مقصر دانست و گفت که مطبوعات آمریکا شهادت های مطرح شده در سنا را به طرزی نادرست جلوه داده اند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1066

به "گله مقامات اطلاعاتی آمریکا از بی محلی عمدی ترامپ به توضیحاتشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گله مقامات اطلاعاتی آمریکا از بی محلی عمدی ترامپ به توضیحاتشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید